• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • sjl89

Mensen fortfarande inte här, tog gravtest imorse neg. 10 dagar sen...

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-25 12:08:05 följande:
    Mensen fortfarande inte här, tog gravtest imorse neg. 10 dagar sen...

Va skumt, men hade du regelbunden mens eller hur va det?
  • lindgrenmaria91

Hoppar gärna in här om det är okej? :) Ska precis börja bebisverkstaden igen, barn nummer ett är född april 2013 :)

• lindgrenmaria91

Jag hoppar gärna in här om det är okej? :)

Vi planerar att börja med bebisverkstaden för barn nummer två nu, barn nummer ett är född april 2013 :)

• corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-04-26 22:40:27 följande:
    Hoppar gärna in här om det är okej? :) Ska precis börja bebisverkstaden igen, barn nummer ett är född april 2013 :)

Välkommen :) blev fu gravid fort med barn nr 1? :)
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 07:53:55 följande:

Välkommen :) blev fu gravid fort med barn nr 1? :)
    Tack :) Ja, det tog på första försöket :) Så man hoppas att det går lika bra denna gång men det vet man ju aldrig :)
  • corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-04-27 09:36:54 följande:
    Tack :) Ja, det tog på första försöket :) Så man hoppas att det går lika bra denna gång men det vet man ju aldrig :)

Håller tummarna! :) har du koll på när äl/bim är?
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 17:01:00 följande:

Håller tummarna! :) har du koll på när äl/bim är?
    Tack :D Ja, eller inte exakt men om ca 3 veckor :)
  • Maalon

Hejhej :)
    Jag är 22 och sambon 28 och vi planerar nu vårat förta barn :) Hoppas jag kan hänga på här :)

• corran
    Maalon skrev 2014-04-27 17:47:34 följande:
    Hejhej :) Jag är 22 och sambon 28 och vi planerar nu vårat förta barn :) Hoppas jag kan hänga på här :)

Hej! Välkommen hit :) håller tummarn även för er att ni inte behöver vänta allt för länge på ett plus! Har du koll på din äl/bim är?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)