• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Vi har också börjat försöka bli gravida jag är 22 och detta är första försöket.

Jag vill också ha barn tätt så helt rätt attni kör igen!

• Kawinna

Okej, då blir det lite annorlunda denna gången då

Hade äl den 10:e enligt flytningar men den 13:e enligt en app jag har. Bim 27:e, långt kvar innan jag kan testa :p

Du då?

• Kawinna

Åh, drygt! Sjukt att man blir så otålig helt plötsligt :p haha har du gjort något speciellt för att bli "gravidredo"?

• Kawinna

Kör folsyra här och har börjat dragit ner på kaffet, drack ganska mycket innan:p

• Kawinna

Hur tidigt upptäckte du graviditeten då? kanske kaffesuget försvinner då :p

Okej, det är ju bra förstår att det är svårt, min man slutade för fyra år sedan och han känner fortfarande sug efter snus!

• Kawinna

Skönt att på något vis känna det på sig hur har det gått med förhållandet då efter ni fick en liten?

Nej, precis så är det ju!

• Kawinna

Härligt! känns som om det är så det ska vara!

Ser verkligen fram emot allt spännande som kommer med graviditet och barn! Måste vara roligt att uppleva det igen för att se alla skillnader

• Kawinna

Mådde du illa och sånt eller? Det måste ha varit jobbigt! Även att svullna mycket.

Ja, det blir nog lättare att ta allt med lite mer ro andra gången känns som om jag inte kommer vara så insatt i allt till en början :p

Men det måste ju vara skönt att ha mycket, så slipper ni tänka på det :p fast förstår att det blir lite dubbla känslor. Jag har redan nu börjat kolla på kläder och lite annat smått!

• Kawinna

Fy då! Hoppas du slipper det denna gången

Måste vara häftigt att få se bebisen första gången! Tog ni reda på kön?

• Kawinna

Okej, ja det påverkar ju. Hade du någon annan smärtlindring?

Min man vill ta reda på det innan men jag är osäker. Vi får nog se när det är dags kanske är bättre av praktiska skäl och det kanske är lättare att fatta att man faktiskt har en människa i mage :p hur resonerade ni?

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)