Inlägg från: Älskarlivetkärlek |Visa alla inlägg
  • Älskarlivetkärlek

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jag har BIM den 8/4 .vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa. Haha . Funderar på att testa på lördag. Kanske tillochmed på fredag;) tror ni de kan synas då!? :)

• Älskarlivetkärlek
    Kawinna skrev 2014-04-02 08:13:27 följande:
    När hade du äl? borde kunna synas något, kanske. Beror nog på om du är hög- eller låghormonare

Tror jag hade äl runt den 26/3 . :) så vi får väl se, om man har tur så kanske;)
  • Älskarlivetkärlek

Jag har sån huvudvärk. Så jag nästan blir illamående. Som lite migränhuvudvärk men att det inte slår till ordentligt :/ (brukar ha otroligt mkt migrän när jag är gravid) kanske ngt positivt;)?

• Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-03 19:12:11 följande:
    Fåe se hur jag gör. Måste iaf hålla mig några timmar :) kanske blir ett test vid 21-22 ikväll :) eller ockaå imorgonbitti. Har inte bestät mig än haha Ja varannan dag borde vara ett bra sätt för att med skerhet prixka in äl :)

Jag funderar på att testa imorgon bitti. Känns dock som det kommer vara negativt. Men såå nyfiken. Nästan konstant huvudvärk sen i måndags, svullen mage, fryser, trött., yr. Har ju inte BIM förens på tisdag . Så känns tidigt å testa. Men så nyfiken.
  • Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-05 12:10:01 följande:
    Tråkigt, men du är bara på bim-3 va? Hoppet finns ju fortfarande iaf :)

tror jag ska ha mens på tisdag eller onsdag,
  • Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-05 20:34:35 följande:
    Testade negativt ikväll (äl+9), men jag har fortfaramde hoppet uppe eftersom jag har 5 dagar kvar till bim :)

Ja hoppet är ju inte ute förens mensen kommer :)
  • Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-07 13:36:51 följande:
    Kissade för 10 min sen och nu är jag kissnödig igen :O om jag inte är gravid då är min kropp expert på att luras!

Åh spännande :):)
  • Älskarlivetkärlek

Är idag på BIM -5 .. Migrän igen. Precis som förra månaden. Suck.. Kanske ju är ett bevis på att jag inte är gravid? HAha. Ja vi får väl se.

• Älskarlivetkärlek

BIM-lista 8/5 Älskarlivetkärlek, 23 år , 2 försöket 8/5, corran, 20 år, 2:a försöket, 2:a barnet 1/6, lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet 21/5, Milleman, 26 år, 1:a försök i juni, 2:a barnet 7/5, lilljohansson, 26 år, 1:a försöket, 1:a barnet 24-25/5 Sofie92, 22år, 3:dje försöket 2:a barnet 25/5 jemi01, ålder?!, 1:a försöket, 2:a barnet ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet 6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet

• Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-05-04 21:00:18 följande:
    Är på äl +9 idag..har en del symptom. Får se om någa dagar vad som händer! När ska du testa?

Jag känner inget alls :/ så denna månaden är det nog hel kört. 2 dagar till beräknad mens... Känns som jag inte ens kommer behöva testa :/ Vad har du för symtom? När ska du testa:)?
  • Älskarlivetkärlek
    Milleman skrev 2014-05-07 10:13:53 följande:
    Hade du några symptom?

Nej inga alls som jag tänkt på... trött bara men det är jag i vanliga fall med;)
  • Älskarlivetkärlek
    Milleman skrev 2014-05-08 11:16:22 följande:
    Vi passade faktiskt på denna äl också :P shit är jättenervös. Så nu är det bim 22/5 för mig.

Jag hade inte sex på äl... Och ja jag blev ju gravid... Förra månaden hade vi sex på äl och då blev jag inte gravid.;)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)