• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Fröken Smilla
    zaq1234 skrev 2015-08-12 21:13:43 följande:

Som tur var slapp jag cytotec o igångsättning, blev så glad när jag fick värkar kl 06 i fredags, klockan halv två födde jag en liten flicka. 40+5 så underbart att allt gått bra.

Har läst att ni som fått barn hoppat över i en annan tråd, vilken är den?

Så skönt! Stort grattis till tösen!!
  • Bell13

Som tur var slapp jag cytotec o igångsättning, blev så glad när jag fick värkar kl 06 i fredags, klockan halv två födde jag en liten flicka. 40+5 så underbart att allt gått bra.

Grattis till din flicka vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015 heter tråden där vi skriver när barnen kommit ut
  • Missne

Stort grattis till din lilla tjej och att allt gick bra med förlossningen och att du slapp cytotec.
  • Sira

God fredag på er alla!  Hur mår ni?

Jag har varit på vändningsförsök i veckan men till min stora lycka hade den lill* vänt sig rätt själv! Utan att jag märkt det! Nog för att det är en hel del aktivitet i magen men jag blev ändå överraskad. Och väldigt lättad! Förhoppningsvis får jag nu gå igenom en vanlig förlossning till och slipper kejsarsnitt, håller tummarna för det.

Dock har blodtrycket gått upp och för första gången denna graviditeten hade jag protein i urinen. Har även en massa vatten i kroppen. Dricker och dricker men kissar väldigt lite. Det är som att kroppen suger åt sig allt som en svamp. 

• Kelsson1

Sira: Håller tummarna att du får slippa HF!
    Bra att bebis vänt på sig av sig själv så du slapp vändningsförsök.

• lisodan

Grattis!
  • Sira

Det utvecklade sig till preeklampsi, svår sådan dessutom, så jag blev igångsatt. Det hela slutade med kejsarsnitt och även om det inte var vad jag ville så är jag i efterhand så glad och tacksam att allt gick bra med oss båda. En liten flicka fick vi.

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015