• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Fröken Smilla

Grattis Kelsson! Skönt att allt slutade bra för er

• Bell13
    Kelsson1 skrev 2015-06-21 11:36:51 följande:

Jag blev igångsatt 17/6 och vår lilla kille föddes 18/6, 51cm lång o vägde 3770g smile1.gif
    Blev lite drama på slutet, jag öppnade mig 2cm på tio minuter och det hann inte lilla killens kropp med så hans puls gick ner till 80 och försvann så jag fick trycka ut honom på 4 minuter utan krystvärkar. Men allt slutade väl och konstigt nog sprack jag inte alls trots dramatiken.

Säger grattis även här och vad skönt att det gick bra även om det blev dramatiskt.
  • zaq1234

Grattis Kelsson, vilken dramatik, fantastiskt att du inte gick sönder då det gick så snabbt.

• emeliearcen

Hej! :) nu är det även min tur att meddela att vi fått en liten pojke. :) förvärkarna startade tidig morgon på midsommarafton, och söndag 21/6 kl 09.27 tittade en underbar liten grabb ut <3 allt har gått bra trots drygt 1,5 dygn med jobbiga förvärkar. Vi kom hem i tisdags och njuter nu i vår bebisbubbla med mycket amning och blöjbyten. :) hoppas allt är bra med er andra.

Är det någon som har tid och lust att uppdatera listan i andra tråden vore jag väldigt tacksam :)

Stor kram.

• lisodan
    emeliearcen skrev 2015-06-26 06:23:46 följande:

Hej! :) nu är det även min tur att meddela att vi fått en liten pojke. :) förvärkarna startade tidig morgon på midsommarafton, och söndag 21/6 kl 09.27 tittade en underbar liten grabb ut <3 allt har gått bra trots drygt 1,5 dygn med jobbiga förvärkar. Vi kom hem i tisdags och njuter nu i vår bebisbubbla med mycket amning och blöjbyten. :) hoppas allt är bra med er andra.

Är det någon som har tid och lust att uppdatera listan i andra tråden vore jag väldigt tacksam :)

Stor kram.

Stort grattis! Jag börjar längta så men en del veckor kvar ännu. Samtidigt mentalt förberedd på att det är efter sommaren. Jobbigt med jobbiga förvärkar! Skönt att nu vara i bebisbubbla istället! Njut!

Mår bra, men lite foglossning så beordrad att ej gå i onödan. Det spänner fasligt och trycker neråt i magen när jag varit för aktiv. (dvs allt annat än att ligga på soffan) :) Ska till läkare för säkerhets skull om en vecka för att undersöka trycket. Någon som känt likadant? Var det kopplat till foglossning? Eller annat?

Om någon uppdaterar får ni gärna sätta mig på v 26 också! Tack!
  • Lokattis
    emeliearcen skrev 2015-06-26 06:23:46 följande:

Stor kram.

Stort grattis! Härligt att allt gått bra!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015