• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Moolie

Vi fick en "liten" flicka på 4,2 kg och 55cm! Hon är nog den största nyfödda bebis jag sett! ;)

• Lokattis
    Moolie skrev 2015-05-27 13:27:09 följande:

Vi fick en "liten" flicka på 4,2 kg och 55cm! Hon är nog den största nyfödda bebis jag sett! ;)

Stort grattis, igen!
  • emeliearcen
    Moolie skrev 2015-05-26 02:39:38 följande:

Nu är vi fem i familjen! 150525! Fräckt datum! ;)

Åååååh, stort grattis till dottern, Moolie :)

Hoppas att allt har gått bra, och att ni mår finemang alla tre. :) Nu är det bara en dryg månad kvar för mig :D Wiiiiie!

• Moolie

Vi mår bra allihop! Jag känner att jag mår oförskämt bra rent fysiskt. Psykiskt är ju alltid jobbigt med alla hormoner. Hat iofs lite problem med att känna när jah är kissnödig och kissar på mig emellanåt. Men eftersom jag fick en bristning långt fram så förväntade jag mig inte något annat.

• Kelsson1

Moolie: Låter jobbigt med kissandet. Har de sagt något om när det kan förväntas bli bättre? Skönt att du mår bra annars.

Ego: Mina värden var bättre idag hos BM så blir ingen igångsättning för mig . Är självklart glad över att alla värden är bra och att bebis mår bra men själv mår jag skit. Har huvudvärk dagligen och sjukt trött, vill bara få ut bebis...

• Moolie
    Kelsson1 skrev 2015-05-27 19:11:17 följande:

Moolie: Låter jobbigt med kissandet. Har de sagt något om när det kan förväntas bli bättre? Skönt att du mår bra annars.

Ego: Mina värden var bättre idag hos BM så blir ingen igångsättning för mig . Är självklart glad över att alla värden är bra och att bebis mår bra men själv mår jag skit. Har huvudvärk dagligen och sjukt trött, vill bara få ut bebis...

Jag tänkte be om en extra kontroll innan jag åker hem imorgon... Sitter i sängen och försöker göra knipövningar samtidigt som jag pumpar.

Jag har blivit så in i NORDENS trött... Ska bli skönt att komma hem! De avlastar ju snällt här... Men man känner sig som en belastning även om de får betalt för att vårda oss...
  • Kelsson1

Moolie: Stanna så länge du känner att du behöver, jag tyckte att det var rätt skönt att vara kvar i 5 dagar men hade då rätt högt blodtryck också så jag sov mycket . Bra att du får kontroll. Berätta gärna om din förlossning om du vill dela med dig

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015