• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (cannabis)
    SL skrev 2014-01-12 19:36:37 följande:

Så där säger oftast de som själva håller på med det eller tkr de e ok att hålla på me de. Men ja känner en själv som haft de. O han säger själv att de va cannabis som gjorde de. Han hamna till o me åå sjukhus, dvs psyket. Söker man på de på Google finns de massa info. Så de går absolut att få

Tyvärr så kan personen ha blivit upplyst av den svenska vården om att det rörde sig om en haschpsykos.

Jest skrev 2014-01-13 16:06:04 följande:
    Det är bara i sverige man kan få psykos av cannabis. Måste vara något slags specialröka här!

Precis, den bästa medicinen mot den svenska haschpsykosen är väl att ta sig över valfri gräns, fungerar väl även att paddla ut på internationellt vatten

• VitaMoln

Det var nån här som pratade om en film där man ser tobaksröknings kärlsammandragande effekter på fostret. Hittar inte inlägget. Nån som vet vilken film som avses?

• maaaaaaaad

hej!