• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (...)

Säger bara usch för sånt oansvarigt beteende som att ta droger när du är gravid och till o med har en 7årig son? Att röka på skadar dig för det första. Du riskerar att få psykos bland annat. Och ja, de händer ja hade en kompis som fick psykos av hasch. Cannabis förstör bland annat minnet. Samt påverkar ens sociala förmåga på många fast se inte ser de själva. Cannabis påverkar hjärnan o vad som påverkar dig påverkar ditt barn. Tycker faktiskt du borde skämmas över de du håller på med. Du borde inte ens vara e mamma som riskerar ditt barns hälsa pga din vilja. Usch

• kvinnan03
    Anonym (...) skrev 2014-01-11 17:21:23 följande:
    Säger bara usch för sånt oansvarigt beteende som att ta droger när du är gravid och till o med har en 7årig son? Att röka på skadar dig för det första. Du riskerar att få psykos bland annat. Och ja, de händer ja hade en kompis som fick psykos av hasch. Cannabis förstör bland annat minnet. Samt påverkar ens sociala förmåga på många fast se inte ser de själva. Cannabis påverkar hjärnan o vad som påverkar dig påverkar ditt barn. Tycker faktiskt du borde skämmas över de du håller på med. Du borde inte ens vara e mamma som riskerar ditt barns hälsa pga din vilja. Usch
    ja jag säger det också att man kan få psykos men här i denna tråden och andra trådar man har läst på cannabis säger alla att man inte kan få det?
  • frappa
    VitaMoln skrev 2014-01-11 16:39:40 följande: