Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-11 18:37:50 följande:
Ja vi får väl skrika oss blå efter tillförlitliga källor som vissa andra.Det verkar som Anonym(gravid) mår rätt bra ändå om ingen vill skriva in henne eller ta in henne oftare. Detta plus att hon klarat av att skriva här hela dagen får mig ändå att förstå varför hon inte ligger med dropp just nu.
Gör hon nu inte det så är det ju upp till henne vad hon gör med sig själv. Har hon dessutom rökt tobak dagligen fram tills nu så känns det väl som att hennes beslut redan är taget, inte sant?
Det som skrämmer mig lite är att hon inte riktigt verkar bry sig om hur barnet mår utan mer om vad folk ska säga om de får reda på det.
Vart har jag skrivit att jag röker varje dag? Anledningen till varför jag kan sitta här och skriva är just pga cannabisen. Den gör att jag slipper det mesta och jobbiga med illamåendet och kräkningarna. Jag tänker inte försvara att jag ibland haft tobak med. För det vet jag är idiotiskt. Men nu handlar väl inte denna tråden om gravida som röker tobak utan gravida som röker cannabis?