• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (hm34) skrev 2014-01-11 15:54:45 följande:
    cannabisen ökar ju söt sug? kan det vara det som gör att du är törstig, man blir rätt slö på cannabis
    Det har inte ökat mitt sötsug. Att man blir törstig som gravid är inget konstigt. Drack ännu mer vatten dom andra ggr jag var gravid. Men fick då lära mig att det inte är bra att dricka för mycket, därav försöker jag "bara" få i mig 3-4l varje dag. Men som sagt, mycket spyr jag upp igen eller pissar ut på en gång. 
  • Anonym (hm34)
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-11 15:58:02 följande:
    Det har inte ökat mitt sötsug. Att man blir törstig som gravid är inget konstigt. Drack ännu mer vatten dom andra ggr jag var gravid. Men fick då lära mig att det inte är bra att dricka för mycket, därav försöker jag "bara" få i mig 3-4l varje dag. Men som sagt, mycket spyr jag upp igen eller pissar ut på en gång. 
    man kan bli vattenförgiftad
  • VitaMoln

Man pissar inte ut nåt utan att det passerar blodbanan och kroppens alla organ. Låter som du har bra urinproduktion, då behöver du inte va så orolig för intorkning!

• frappa
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-11 15:51:24 följande:
    Tack Frappa! :)