• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (AS)
    VitaMoln skrev 2014-01-10 07:38:32 följande:
    Håller med dig AS, diskussionen dog lite när det dör bjäbbandet satte igång.
    Ja, visst är sånt trist Obestämd

TS: Hoppas allt går bra med liten! Försök dra ner/lägga av ändå och vänta till efter förlossningen, nervsystemet är mycket känsliga saker ändå.. Glad 
  • frappa
    Anonym (AS) skrev 2014-01-10 01:04:40 följande:
    Du är otrevlig, mästrande, defensiv, söker konflikter och fastnar i detaljer, extremt dålig kombo, usch!

Förväntade mig inte alls att mitt konstaterande av din reaktion på thc skulle leda nånstans, det var ett krasst konstaterande bara, något jag kände du behövde höra, om inte, så behövde jag ändå säga det... Vid närmare eftertanke kan jag ha fel, kanske inte är rökat i ditt fall, du kan också vara Aspbergare?! Vilket spelar dock ingen roll, resultatet är det samma, tyvärr..

Ursäkten var ironisk..

Ska vi se här, allt började med att du inte förstod att en ytterst liten del av det inlägget slog tilt hos dig var till dig.

Det var den delen att idag är det faktiskt så att den A-punkten inte längre stämde om livstidsprevalensen(hur många som testar).
    Av någon anledning ledde din oförmåga se nästa del, var om livstidsprevalensen.
    Inte riktat till dig, vilket jag trodde var självklart att det inte var pga nytt stycke.

Resten sen var olika forskning i ämnet, så dom i sig kan knappast triggat nått.

Om man diskuterar ett ämne som detta, så ibland kommer man in på detaljer, så funkar alla diskussioner.

Varför skulle det vara annorlunda här för?