• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (pucko)
    frappa skrev 2014-01-08 21:50:52 följande:
    Missbruk?
    Då får det låta som alla som konsumerar cannabis, missbrukar cannabis?

Det är något du själv tolkar in, jag kan inte ta ansvar för dina tolkningar.
    Jag tar ansvar för det jag skriver på raderna, inte det du läser in mellan raderna.
    Men ok då, nej jag tror inte alla som brukar cannabis missbrukar, och faktum är att jag skiter i vad folk gör med sina egna kroppar.
    Men ge fan i att göra det med andras kroppar som ofödda barns.
  • Anonym (Anna)
    frappa skrev 2014-01-08 19:05:10 följande:
    Ser inte det som något argument att de inte skulle vara nyktra på arbetstid, skiljer sig inte från alkohol det allra minsta.Nykterhet på arbetstid är mig veterligen nått man nuförtiden kräver på de flesta arbetsplatser genom kontraktsskrivning tom.Sen förstår jag att din moral väljer B.

Skulle gissa på att du är lyckligt ovetande.

Du svarade inte på min fråga på vad DU skulle välja: A eller B???
  • Iarwain
    frappa skrev 2014-01-08 21:49:47 följande:

MPR-Vaccinet var publicerat så, kan man inte kalla bra forskning.
    Sen att lancet(för mig det var dom) bad om ursäkt sen, är en annan femma.

Problemet du har skapat här är att du skär ut cannabis i allt, säger har du läst den i sin helhet som argument.

Sen gör du massa påståenden och inte läst dom i sin helhet själv.
    Av någon underlig anledning så visade sig att cannabis alltid kom till korta, väldigt underligt.
    Blev rätt patetiskt där.

Jag har själv inte läst Lancet artikeln.