Inlägg från: Anonym (hellloo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hellloo)

Gravid och röker cannabis.

Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-05 17:25:21 följande:
    På en enkel googling får man rejält med träffar och det är inga roliga biverkningar. Det är inlärningsproblem, koncentrationssvårigheter och leukemi. Varför riskera det? Vill man inte ha barn måste man inte skaffa några.
    det där stämmer ju absolut INTE, när man ska tala neg om något bör man stå med fakta i handen,
    jag har ADHD kraftigt, har alltid haft skolproblem, tills dagen jag började röka
    för då klarade jag helt plötsligt att koncentrera mig, klarade alla prov fick till och med vg och mvg,
    aldrig ens fått ett g innan i några ämne..

Så du borde nog läsa på mer riktiga sidor än det dära!
  • Anonym (hellloo)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-09 08:10:30 följande:
    Vad har det med en gravid som röker att göra? Om du ens tycker det är intressant med en personlig anekdot.

Min farmor rökte dagligen en paket cigg, hon blev 94 år. Alltså är det inget farligt att röka.

Eller hur var det?

min mormor hade rökat i 40 år, och dom kunde inte ens se det på hennes organ,
    så det där är nog vad du väljer att tro på faktiskt och alla tar väl det olika antar jag,
    men att röka gör INTE en dum, det verkar alla dom motsägarna tro, lite roligt faktiskt

Det finns en by där dom botat ALLA sjukdommar enbart med att röka, antingen röka det
    eller baka med etc, och det är en by där dom levt mycket längre än runt om i världen
    + aldrig behövt proppa i sig massa läkemedel etc utan enbart en växande sak..

Så att rökning är förbjuden har 1 enda andledning i mina ögon, för staten inte kan tjäna
    pengar på det utan det kan göras själv, varför tror du alla proppar i en alvedon et c ?

för det tjänar dom på , sjukt men sant så funkerar det..

• Anonym (hellloo)

Så himla tråkigt att folk hela tiden ska tjafsa här inne på familjeliv,
    man blir så trött på det, man är inte medlem för att höra massa sånt.

Ni kan väl vara så snälla att läsa TS trådinlägg och om ni vill prata om annat än
    just det Ts frågar, så kan ni väl starta en egen tråd och ha er diskution där istället
    för att kapa hennes tråd, så tråkigt varje gång....

Svar på tråden Gravid och röker cannabis.