• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • bitterkopp

Hur skadligt eller bra det än är så är det olagligt. Vet ni vad det betyder? Va? Att man varken får bruka eller missbruka någon form av cannabis överhuvudtaget. 

• Malmö01
    bitterkopp skrev 2014-01-07 19:27:00 följande:
    Hur skadligt eller bra det än är så är det olagligt. Vet ni vad det betyder? Va? Att man varken får bruka eller missbruka någon form av cannabis överhuvudtaget. 

Har man tillstånd att bruka cannabis i Sverige så är det väldigt lagligt.
  • Anonym (---)
    Anonym (AS) skrev 2014-01-07 23:09:49 följande:
    Lite OT kanske med tanke på det faktiska trådstarten, men intressant och relevant i denna debatt likafullt!

www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/nu-rasar-g.../

Men sikket jäkla knarkpropaganda, hoppas du har barn så man kan ringa soc på dig.

fast ur den svenska sidans del så, ju fler som dör ju billigare blir det i vårdkostnader så låt polis driva flera fler till självmord, det är i alla fall billigare än vårda folk med problem.

Sen kan man u undra vilka andra områden polisen ska ska ta över, kanske banka opch straffa cancer patienter till ett bättre .liv

• Anonym (AS)
    Anonym (---) skrev 2014-01-07 23:40:17 följande:

Men sikket jäkla knarkpropaganda, hoppas du har barn så man kan ringa soc på dig.

fast ur den svenska sidans del så, ju fler som dör ju billigare blir det i vårdkostnader så låt polis driva flera fler till självmord, det är i alla fall billigare än vårda folk med problem.