Anonym (---) skrev 2014-01-06 18:02:00 följande:
Okey, så hur yttrar sig ts missbruk?
Vad har jag hävdat att TS missbrukade?
Citera det.
Just det, det kan du inte för jag hävdade aldrig detta.
Jag skrev i inlägg #280:
"Om du vill bruka/missbruka cannabis är skitsamma egentligen. Som sagt det är din ensak egentligen."
Så den frågan är fan inte ens adekvat att ställa då jag har aldrig sagt yttrat mig om huruvida det finns ett missbruk eller ej hos TS.
Så vad är behovet från din sida, att sitta och läsa inlägg av andra så som fan läser bibeln?
Eventuella tyder på att det finns en risk.
Ja just det. Jag hädade aldrig något annat. Jag skrev eventuellt. "Finns en risk".
Det var DU som lade ord i min mun i ditt inlägg #281om att jag skulle ha sagt "att det ge fosterskador".
Jag fick ju för fan sitta och rätta dig.
tills vidare så håller vi oss att _inte_ tillskriva cannabis tobakens biverkningar, vi vet att foster inte kan metabolisera drogen därmed så blir den inte påverkad, vi vet även att "cannabis" är det första barn får i sig via modermjölken i form av anandamid.
SNyggt argumentationsfel du har här; Argumentum ad populum
Vilka är dessa "vi" du syftar på?
Balnda inte in mig.
Jag tänker inte stå för något jag aldrig har påstått eller ens skrivit.
Jag tycker också du skall lägga ned att sitta och hyckla som du gör här. För det är ett jävla hyckleri du kommer med här samtidigt.
Här är diitt jävla hyckleri.
Du sitter och ställer frågor kring något jag aldrig har hävdat eller påstått. Du sitter och även direkt tillskriver mig utlåtanden jag aldrig har gjort.
Sedan sitter DU och kräver att "vi" inte skall tillskriva <fyll i vad fan som helst här>.
Skall du svara mig i forsättningen så ge fan i att hitta på eget innehåll i mina inlägg och sedan svar på dina egenpåhittade innehåll om du skall svara mig i fortsättningen.