• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • EnAnonumius
    Anonym (---) skrev 2014-01-06 18:02:00 följande:

Okey, så hur yttrar sig ts missbruk?

Vad har jag hävdat att TS missbrukade?
    Citera det.
    Just det, det kan du inte för jag hävdade aldrig detta.

Jag skrev i inlägg #280:
    "Om du vill bruka/missbruka cannabis är skitsamma egentligen. Som sagt det är din ensak egentligen."

Så den frågan är fan inte ens adekvat att ställa då jag har aldrig sagt yttrat mig om huruvida det finns ett missbruk eller ej hos TS.

Så vad är behovet från din sida, att sitta och läsa inlägg av andra så som fan läser bibeln?

Eventuella tyder på att det finns en risk.

Ja just det. Jag hädade aldrig något annat. Jag skrev eventuellt. "Finns en risk".

Det var DU som lade ord i min mun i ditt inlägg #281om att jag skulle ha sagt "att det ge fosterskador".
    Jag fick ju för fan sitta och rätta dig.

tills vidare så håller vi oss att _inte_ tillskriva cannabis tobakens biverkningar, vi vet att foster inte kan metabolisera drogen därmed så blir den inte påverkad, vi vet även att "cannabis" är det första barn får i sig via modermjölken i form av anandamid.

SNyggt argumentationsfel du har här; Argumentum ad populum

Vilka är dessa "vi" du syftar på?

Balnda inte in mig.
    Jag tänker inte stå för något jag aldrig har påstått eller ens skrivit.

Jag tycker också du skall lägga ned att sitta och hyckla som du gör här. För det är ett jävla hyckleri du kommer med här samtidigt.

Här är diitt jävla hyckleri.