• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (ndfnf)
    korralin skrev 2014-01-06 12:32:34 följande:
    Tycker det är ganska sorgligt att cannabistrådar ALLTID spårar i att diskutera cannabis generella vara eller icke-vara istället för att behandla sakfrågan (i det här fallet cannabis under graviditet).
    Självklart har kritik/motkritik av cannabis plats i debatten men då kopplat till just graviditet.
    Det blir ett så jävla ohälsosamt debattklimat när parterna ska fara med one-liners och halmdockor hela tiden. 
    Medan ditt inlägg genast fick debatten på spår igen?

I stället för att klanka ner på andra kan du väl föregå med gott exempel och komma med något matnyttigt att diskutera kring?
  • korralin
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-06 12:37:18 följande:
    Medan ditt inlägg genast fick debatten på spår igen?

I stället för att klanka ner på andra kan du väl föregå med gott exempel och komma med något matnyttigt att diskutera kring?
    Nej, jag känner inte att jag har något att tillföra till den här debatten annat än det inlägg jag skrev tidigare i tråden.
    Men jag har svårt att tro att någon tycker den här debatten är givande, och en har faktiskt rätt att kritisera ett debattklimat utan att aktivt delta i just den debatten.
  • Otäcking

Jag är lite nyfiken på vad ni drogmotståndare tänker kring det faktum att just cannabis legaliseras i olika i-länder med jämna mellanrum? Har deras stat får totala dårdimpen möjligen, eller hur resonerar ni kring sådana beslut?

Their banks are filled With Nazi gold But Death In June's banned I've been told
  • Iarwain