• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • VitaMoln

Ungefär det jag menar. Proportionerna det tar i era liv är överdrivna o ibland rent löjeväckande. Finns nåt rättshaveristiskt över det

• Anonym (ndfnf)
    Malmö01 skrev 2014-01-06 11:26:03 följande:

Klart vi vill kämpa för vad som är rätt. Att människor blir straffade, stämplade, utfrysta och ignorerade för att de gjort ett val som vars förbud är orsakad av okunnighet och insnöad konservatism är något alldeles utmärkt att lägga sin tid och energi på.
    Jag tror och tänker lite som så att vi lever i helt olika världar och vi kommer aldrig förstå varandra. I min värld håller man inte på med droger, och här räknar vi cannabis som en drog. I min värld har man ambitioner och vill göra sitt bästa för sig själv och sin familj. Man lever ett rent liv och satsar sina pengar och sin tid i verkliga saker.

Jag läser att du gillar droger och du verkar ha bosatt dig på ett deprimerande ställe där man blir rånad om och om och om igen. Om du la dina cannabispengar på något vettigare (studielån, bostad etc) kanske du skulle kunna bo på ett säkrare ställe där du fick odla dina relationer och slippa droga ner dig för att må bra.
  • Malmö01
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-06 11:40:42 följande: