• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (riskera andra)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-05 23:06:54 följande:
    Jag ger det max 20 minuter innan någon av källskrikorna dissar den länken!
    Ja det brukar ju vara så att all fakta som talar emot är ju faaaalsk och propaganda
    Det roliga är att deras sk fakta alltid är sann Drömmer
  • WallesMamma

Nej de stämmer inte! Min son vägde 4250 och var 54 lång! ( jätte bebis) och dessutom så va han kvar 1, 5 vecka efter bf! så de där är bara snickesnack ! :) och nepp, varken mamma eller mormor som missbrukar! min mamma har inte rökt något på säkert 20 år och rökte ytterst sällan innan. och själv så röker jag icke för tillfället !

• Anonym (riskera andra)
    taquine skrev 2014-01-05 23:11:55 följande:

Vilken ljus och härlig framtid Walle går till mötes, mormor och mamma är narkomaner , vad är oddsen för honom?
    Precis, stackars barn..

• WallesMamma

jaha vadå stackars barn? vad vet du om de? man kan inte få de bättre än va mitt barn har det! han har all kärlek och trygghet som han kan få! stackars dina barn ( förhoppningsvis har du inga) skulle vara skam att ha en sån äcklig jävel som du som förälder

• Anonym (Adhd)
    WallesMamma skrev 2014-01-05 23:00:59 följande:
    Röker inget hasch! har aldrig vart nått för de. Jaha, och om de nu visar att de kan ge barnet adhd i framtiden så vad gör de? när dom säger att om mamman och pappan har adhd är de största sannolikhet att barnet med får de? och alla verkar ha en släng av något. mamma rökte med mig i magen och jag är ingen skadad person för det?

Ingen av mina föräldrar har adhd och min mamma varken rökte eller drack under sin graviditet men ändå har jag adhd:S möjligtvis kunde min mormor haft det .. Men det e ju egentligen skit samma. Tycker inte man ska inta oav drog mot sitt ofödda barn som definitivt inte har förtjänat det.
  • WallesMamma

hahahah ni är roliga vissa här alltså ! tack för ett skönt skratt innan ja kryper i säng och somnar brevid min älskade skatt! ♥ och nej jag är inte påverkad av nått för jag har inte rökt på länge :) nattinatt besserwisser

• Anonym (riskera andra)
    WallesMamma skrev 2014-01-05 23:20:48 följande:
    jaha vadå stackars barn? vad vet du om de? man kan inte få de bättre än va mitt barn har det! han har all kärlek och trygghet som han kan få! stackars dina barn ( förhoppningsvis har du inga) skulle vara skam att ha en sån äcklig jävel som du som förälder
    Med tanke på att han har en mamma som brukar droger och uttrycker sig otrevligt så är det mer än synd om ditt barn.

Har du tur tar han ingen kroppslig skada, men hur han kommer må psykiskt är en annan sak, det kan inte vara roligt att antingen växa upp och bli missbrukare som sin mamma alternativt behöva skämmas för hennes bruk och otrevliga beteende.

och trots min avsky för vad du gör klarar jag av att avstå från att kalla dig för 'äcklig jävel'
  • Ernst Hugo

Vad är det med FL som har en så infernalisk dragningskraft på obegåvade (per definition) knarkare så att de måste starta ena tråden mer skrämmande tramsig än den andra? Ingen frisk människa utsätter sitt ofödda barn för den misshandel som TS beskriver. Jo vänta, knarkare gör ju det.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (riskera andra)
    Ernst Hugo skrev 2014-01-05 23:30:50 följande:
    Vad är det med FL som har en så infernalisk dragningskraft på obegåvade (per definition) knarkare så att de måste starta ena tråden mer skrämmande tramsig än den andra? Ingen frisk människa utsätter sitt ofödda barn för den misshandel som TS beskriver. Jo vänta, knarkare gör ju det.
Svar på tråden Gravid och röker cannabis.