• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (riskera andra)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-05 23:06:54 följande:
    Jag ger det max 20 minuter innan någon av källskrikorna dissar den länken!
    Ja det brukar ju vara så att all fakta som talar emot är ju faaaalsk och propaganda
    Det roliga är att deras sk fakta alltid är sann Drömmer
  • WallesMamma

Nej de stämmer inte! Min son vägde 4250 och var 54 lång! ( jätte bebis) och dessutom så va han kvar 1, 5 vecka efter bf! så de där är bara snickesnack ! :) och nepp, varken mamma eller mormor som missbrukar! min mamma har inte rökt något på säkert 20 år och rökte ytterst sällan innan. och själv så röker jag icke för tillfället !

• Anonym (riskera andra)
    taquine skrev 2014-01-05 23:11:55 följande:

Vilken ljus och härlig framtid Walle går till mötes, mormor och mamma är narkomaner , vad är oddsen för honom?
    Precis, stackars barn..

• WallesMamma

jaha vadå stackars barn? vad vet du om de? man kan inte få de bättre än va mitt barn har det! han har all kärlek och trygghet som han kan få! stackars dina barn ( förhoppningsvis har du inga) skulle vara skam att ha en sån äcklig jävel som du som förälder

• Anonym (Adhd)
    WallesMamma skrev 2014-01-05 23:00:59 följande:
    Röker inget hasch! har aldrig vart nått för de. Jaha, och om de nu visar att de kan ge barnet adhd i framtiden så vad gör de? när dom säger att om mamman och pappan har adhd är de största sannolikhet att barnet med får de? och alla verkar ha en släng av något. mamma rökte med mig i magen och jag är ingen skadad person för det?