• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (ndfnf)
    Ernst Hugo skrev 2014-01-05 23:30:50 följande:
    Vad är det med FL som har en så infernalisk dragningskraft på obegåvade (per definition) knarkare så att de måste starta ena tråden mer skrämmande tramsig än den andra? Ingen frisk människa utsätter sitt ofödda barn för den misshandel som TS beskriver. Jo vänta, knarkare gör ju det.
    :)
  • Miss P
    Vad är det med FL som har en så infernalisk dragningskraft på obegåvade (per definition) knarkare så att de måste starta ena tråden mer skrämmande tramsig än den andra? Ingen frisk människa utsätter sitt ofödda barn för den misshandel som TS beskriver. Jo vänta, knarkare gör ju det.
    Puss! Hjärta
  • taquine
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Ernst Hugo

Du ser taquine att jag har åsikter om både bröst o droger

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Malmö01

Är det befriande att vara så trångsynt och dömande som du är?
    taquine skrev 2014-01-05 23:11:55 följande:
    Vilken ljus och härlig framtid Walle går till mötes, mormor och mamma är narkomaner , vad är oddsen för honom?
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig

98% har en mor och mormor som använder droger, tror det inte är så farligt faktiskt.
  • Malmö01
    Miss P skrev 2014-01-05 23:04:40 följande: