• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (ndfnf)
    WallesMamma skrev 2014-01-05 22:22:08 följande:
    Ska bli så jävla gött när alla dessa trångsynta människorna som påstår att man missbrukar osv för att man röker en spliff och varvar ner ibland, får legaliseringen i facet och de sanningen visar sig att de inte e nått farligt! och snälla, sluta jämföra gräs och alkohol!!
    Kan du inte peka ut var någon tyckt så?

TS röker som sagt 6-7 st 7 dagar i veckan. 
  • Anonym (ndfnf)
    Anonym (420) skrev 2014-01-05 15:09:19 följande:

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

Jag känner mig lite frågande till hur i helvete TS hinner med allt?

Studera, jobba, vara förälder och dessutom röka på 6-7 ggr/dag. Säg att ts rus bara varar i 2 timmar, det blir ändå 12 timmar per dag som går åt till det.

NÄR lyckas du klämma in det TS?
  • WallesMamma

Jaha och? Låt henne röka hur jävla mycke hon vill om dagen? utan att ni ska komma med era jävla ointressanta åsikter! Hon söker folk som faktiskt HAR ERFARENHETER om ämnet! Eller ni kanske missade det?

• Malmö01
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-05 22:32:53 följande: