• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Malmö01
    Marcia 790 skrev 2014-01-05 20:13:44 följande:
    Jag vet inte om du är verklig eller om du bara är ute för att göra debatter men min mamma har rökt sen jag var väl två år om inte sen jag var i magen och från min erfarenhet så kan jag säga att jag hatade det. Allt hon tänkt på var att röka och ifall hon skulle ha pengar till nästa fix. Jag blev bortglömd och ute stängd då hon inte ville röka i samma rum som jag var i. Jag kan helt allvarligt inte fatta varför man skaffar barn som kräver uppmärksamhet 24/7 när man har ett sånt beroende

Nästa fix....? Haha.
    Anonym (Maria) skrev 2014-01-05 20:05:05 följande:
    Bevis på vad? Har jag missat något? Att graviditet och cannabis inte går ihop?

Du accepterade inte våra källor och påstod att du hade fler än 10 godkända vetenskapliga studier som motbevisade oss men när jag bad om att få se dem så skrev du att det var lönlöst att diskutera med knarkare.
  • Anonym (Ingen fara)

Jag känner en tjej som rökte cannabis under bägge graviditeter. En annars arbetsam och smart tjej och ingen missbrukande i samhällets bottenskrap direkt. Hon rökte inte dagligen men då och då. Hon drack en öl också ibland. När det var fest brukade hon köpa 1-2 2,5 or och båda hennes graviditer, förlossningar och barn är mer än perfekta. De är både välskapta och smarta. Antingen har hon haft tur eller så är all skräckpropaganda starkt överdriven.

• Anonym (Maria)
    Malmö01 skrev 2014-01-05 20:31:18 följande:

Nästa fix....? Haha.