• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (---)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-05 18:18:20 följande:
    www.ukcia.org/research/AdverseEffectsOfCannab...

Jag måste ha ett öga för sånt, dom använder tushkin som referens. det gjorde man i sverige också i ramströms propaganda häfte, samma problem är att tushkin har reviderat sin forskning medan varken ramström eller häftet du länkade till gjorde det.

• Anonym (---)
    Anonym (pucko) skrev 2014-01-05 18:19:21 följande:

Källa på det?

Inlägget ovanför ditt.

• Anonym (M)

På tisdag när jag är tillbaka på jobbet kan jag gå in och länka till medicinska, vetenskapliga forskningsrapporter förutsatt att du har tillgång till någon av sidorna så du kan läsa hela, medicinska artiklar. Men det antar jag att du har?

• Anonym (ndfnf)
    Anonym (---) skrev 2014-01-05 18:23:43 följande:

Jag måste ha ett öga för sånt, dom använder tushkin som referens. det gjorde man i sverige också i ramströms propaganda häfte, samma problem är att tushkin har reviderat sin forskning medan varken ramström eller häftet du länkade till gjorde det.

Så oväntat att du dissade länken

Alla som skriker på källa här på FL verkar lida av samma sak. Vilka källor som än presenteras kommer de ogiltigförklaras av källskrikan, det ligger nämligen i källskrikans natur. Det spelar ingen roll om det är wiki, pubmed eller lancet - källan är icke trovärdig!
  • Anonym (---)
    Anonym (Maria) skrev 2014-01-05 18:25:21 följande: