• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Iarwain
    Malmö01 skrev 2014-01-05 19:41:46 följande:
    Så så fort det är upp till bevis så lägger du ner debatten? Roligt att alla okunniga cannabismotståndare gör precis lika dant när det kommer till att visa bevis.

Men läste du mitt inlägg? Den studien visar inte alls det du påstår.
  • Malmö01
    Iarwain skrev 2014-01-05 19:54:23 följande:
    Men läste du mitt inlägg? Den studien visar inte alls det du påstår.

Vad påstod jag? Cannabinoider fungerade som antipsykotiska precis som jag påstod.
  • Anonym (Vågade inte)
    Anonym (---) skrev 2014-01-05 19:37:47 följande:

anandamid finns inte naturligt i nyföddas kroppar, det 'r nått man tillsätter i efterhand för att stimulera hungerkännslor och sovbehov.

i princip samma effekt som om man skulle ge barnet en joint

men det finns naturligt i min kropp, det som inte finns naturligt i min kropp är en joint... inte heller i barnets... 

Du förstår nog min poäng

• Anonym (Maria)
    Malmö01 skrev 2014-01-05 19:41:46 följande:

Så så fort det är upp till bevis så lägger du ner debatten? Roligt att alla okunniga cannabismotståndare gör precis lika dant när det kommer till att visa bevis.
    Bevis på vad? Har jag missat något? Att graviditet och cannabis inte går ihop?
  • Anonym (Vågade inte)
    Anonym (420) skrev 2014-01-05 19:46:10 följande:
    Nä jag är kvar ...

Jag bad om eran personliga erfarenhet inte massa annat trams...
    Jag skrev om min personliga erfarenhet. 
  • Iarwain
    Malmö01 skrev 2014-01-05 19:58:45 följande: