• WallesMamma

Gravid och röker cannabis.

Hej! Jag har rökt cannabis inprinsip största delen av mitt liv. och även under hela graviditeten. ca några gram om dagen. Nu sitter jag här med min 7 månaders son som är hur lugn snäll och go som helst! Och han är fullt frisk! Tror inte cannabis gör någon skada alls faktiskt! sen har ju dom flesta sina fördomar mot folk som brukar olika saker. men när de gäller cannabis så är de bara brist på kunskap från deras sida! Kram och lycka till med din bebis :)

• WallesMamma

Ska bli så jävla gött när alla dessa trångsynta människorna som påstår att man missbrukar osv för att man röker en spliff och varvar ner ibland, får legaliseringen i facet och de sanningen visar sig att de inte e nått farligt! och snälla, sluta jämföra gräs och alkohol!!

• WallesMamma

Jaha och? Låt henne röka hur jävla mycke hon vill om dagen? utan att ni ska komma med era jävla ointressanta åsikter! Hon söker folk som faktiskt HAR ERFARENHETER om ämnet! Eller ni kanske missade det?

• WallesMamma

Jag har även adhd och de som får mig att kunna koppla av och koncentrera mig är cannabis. innan jag fick min son brukade jag även stora mängder amfetamin, men givetvis insåg att de var bara till att lägga ner med det! men fortsatte som sagt med rökningen. jag har aldrig i något fall sett att cannabis har skadat nått barn i magen, och då känner jag många kvinnor som rökt under graviditeten

• WallesMamma

Röker inget hasch! har aldrig vart nått för de. Jaha, och om de nu visar att de kan ge barnet adhd i framtiden så vad gör de? när dom säger att om mamman och pappan har adhd är de största sannolikhet att barnet med får de? och alla verkar ha en släng av något. mamma rökte med mig i magen och jag är ingen skadad person för det?

• WallesMamma

Nej de stämmer inte! Min son vägde 4250 och var 54 lång! ( jätte bebis) och dessutom så va han kvar 1, 5 vecka efter bf! så de där är bara snickesnack ! :) och nepp, varken mamma eller mormor som missbrukar! min mamma har inte rökt något på säkert 20 år och rökte ytterst sällan innan. och själv så röker jag icke för tillfället !

• WallesMamma

jaha vadå stackars barn? vad vet du om de? man kan inte få de bättre än va mitt barn har det! han har all kärlek och trygghet som han kan få! stackars dina barn ( förhoppningsvis har du inga) skulle vara skam att ha en sån äcklig jävel som du som förälder

• WallesMamma

hahahah ni är roliga vissa här alltså ! tack för ett skönt skratt innan ja kryper i säng och somnar brevid min älskade skatt! ♥ och nej jag är inte påverkad av nått för jag har inte rökt på länge :) nattinatt besserwisser

Svar på tråden Gravid och röker cannabis.