• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (pucko)
    frappa skrev 2014-01-08 20:10:35 följande:

Att presentera fakta är inte drogromatisering.
    Du är medveten om att vid första mjölken(sk råmjölken), dryper av anandamid.

Som är ett kropps eget cannabis, som funkar på samma sätt.

Så vill du dina barn ska vara utan cannabis känslan, så ska de itne få råmjölk eller någonsin ta ut sig i livet(motionera springa).

Fakta kan vinklas.
    Fakta kan selekteras.
    Allt för att få fram det resultat man vill påvisa.
    Såvisst kan fakta vara drogromantisering, allt handlar om trovärdighet.
  • Malmö01
    Anonym (pucko) skrev 2014-01-08 20:44:05 följande:
    Fakta kan vinklas. Fakta kan selekteras. Allt för att få fram det resultat man vill påvisa. Såvisst kan fakta vara drogromantisering, allt handlar om trovärdighet.

Ja anti-drog organisationer brukar vara duktiga på det du beskriver. Läkare och fristående unerrsökningar brukar få andra resultat.
    Sänk SD, MP, M, KD och S ur riksdagen
  • frappa
    VitaMoln skrev 2014-01-08 20:41:26 följande: