• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • frappa
    Anonym (AS) skrev 2014-01-09 11:53:46 följande:
    Du är verkligen inte en bra ambassadör för oss legaliserings förespråkare...försök se över din framtoning lite. Tror du är en av de som oturligt nog blir paranoida och lite insnöade på thc...synd Obestämd

Märker du att vi hade samma poäng med våra inlägg? ..antagligen inte, du är nog för upptagen med att vara defensiv.. Jo, du pratade siffror..

Ber för övrigt om ursäkt att jag missförstod och trodde du på nåt sätt pratade med mig då du kommenterade artikeln som jag lagt upp

Ja, jag vet vi hade detta, men var det så svårt att ett rad byte och nytt stycke.

Så borde inte varit svårt för dig att förstå att det var mer än en sak som adresserades i tråden.

Sen skrev jag i det senare inlägget "Inte mycket eller nått var riktat till dig.".

Min fråga nu är, är det tillräckligt tydligt för dig än att jag inte kritisera nått du skrev?

Enda var en uppdatering på livstidsprevalensen, vilket gjorde den artikeln än mer intressant.

Sen är siffror en del i just forskning, hur ska man annars kvantifiera nått?

Tror, tycker och borde vara så, slår aldrig siffror.

Du skrivet ett sånt inlägg, och sen avslutar med att be om ursäkt.

Hade det inte varit enklare att radera det du skrivit istället, och skriva ett nytt inlägg?

Sen vad inbillar du dig att skriva paranoid och insnöad på THC skulle leda någonstans?

• Anonym (hm34)

Är du inte rädd för att barnmorskan ska upptäcka detta?
    Då kan det bli ett j-vla liv socialen och LVU och sånt?

• frappa
    Anonym (hm34) skrev 2014-01-09 12:31:59 följande: