• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-11 14:39:05 följande:
    Ok. Då kanske du inte är så sjuk enligt läkarna? 

De jag vet, inkluderat mig själv, som haft hyperemesis har både blivit inlagda och igångsatta. 
    Nej precis, skrev ju det. Att dom inte anser mig såpass sjuk. Trots viktnedgång och hade 4+ i ketoner varje gång jag kom in. Jag hade heller inte orken att kämpa för min rätt. Vad ska man göra när man inte får den hjälpen man behöver av vården? Ligga hemma och riskera att dö?
  • Anonym (ndfnf)
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-11 14:41:51 följande:
    Nej precis, skrev ju det. Att dom inte anser mig såpass sjuk. Trots viktnedgång och hade 4+ i ketoner varje gång jag kom in. Jag hade heller inte orken att kämpa för min rätt. Vad ska man göra när man inte får den hjälpen man behöver av vården? Ligga hemma och riskera att dö?
    Finns det bara ett sjukhus i din stad? Jag hade aldrig gått tillbaka till samma ställe om jag var så sjuk som du säger och inte fick hjälp.
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-11 14:44:18 följande:
    Finns det bara ett sjukhus i din stad? Jag hade aldrig gått tillbaka till samma ställe om jag var så sjuk som du säger och inte fick hjälp.
    Finns två och har fått samma bemötande på båda. 
  • Anonym (ndfnf)
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-11 14:45:33 följande:
    Finns två och har fått samma bemötande på båda. 
    Du får väl gå ut till pressen. Berätta att du måste röka droger för att sjukvården inte hjälper dig
  • Anonym (hm34)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-11 14:50:32 följande: