• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (ndfnf) skrev 2014-01-11 14:57:51 följande:
    Du får väl vara anonym.

Men ok, tycker du det ska vara så att man måste röka illegala droger för att man inte får adekvat vård så kör på.
    Nu lägger du orden i munnen på mig. Jag har inte sagt att man måste göra det. Jag har sagt att JAG gör det. För jag känner att jag har gjort det jag kan och orkat med när man är såhär sjuk. Du måste även inse att bara för att du haft samma diagnos som mig så betyder inte det att du vet allt om detta. Eller hur jag mår. Det är även så mycket mer som påverkar allt. Hur ens liv ser ut i övrigt osv. 
  • Anonym (hm34)
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-11 15:01:49 följande:
    Nu lägger du orden i munnen på mig. Jag har inte sagt att man måste göra det. Jag har sagt att JAG gör det. För jag känner att jag har gjort det jag kan och orkat med när man är såhär sjuk. Du måste även inse att bara för att du haft samma diagnos som mig så betyder inte det att du vet allt om detta. Eller hur jag mår. Det är även så mycket mer som påverkar allt. Hur ens liv ser ut i övrigt osv. 
    Till Gravid sorgligt att ditt barn kommer få problem sen kanske, inlärningsproblem med mera för att du ska ha det lite skönt softa med en joint varje dag

special skola? efterblivenhet med mera...oj oj

Oj listan kan bli lång
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (hm34) skrev 2014-01-11 15:07:13 följande:
    Till Gravid sorgligt att ditt barn kommer få problem sen kanske, inlärningsproblem med mera för att du ska ha det lite skönt softa med en joint varje dag