• Anonym (420)

Gravid och röker cannabis.

Hej.

Jag studerar medicin, jobbar, har en 7 årig son, är gravid i v 16 och röker cannabis. Nån mer?

Nån som har egen erfarenhet av att röka cannabis under graviditet?
    Rökte du under din graviditet? Hur mkt? Hur länge?

Detta är en seriös tråd och vill helst slippa onödiga kommentarer och era åsikter om cannabis osv.

• Svar på tråden Gravid och röker cannabis.
  • Anonym (Gravid)
    VitaMoln skrev 2014-01-12 17:13:25 följande:
    Att du/ni tar min kommentar på allvar säger en del om nivån
    Nej säger mer om dig som ens skriver sådant. 
  • frappa
    Anonym (Gravid) skrev 2014-01-12 17:06:47 följande:
    Varför så nyfiken? 

Sen med tanke på lite storleksskillnad på mig och en nyfödd bäbbe, så lär jag få suga ur många nyfödda mammor.

Det blir så när man inte vet vad man ska säga, röka modersmjölk.

Vad ska man säga *facepalm*

• Anonym (Gravid)
    frappa skrev 2014-01-12 17:17:44 följande:

Sen med tanke på lite storleksskillnad på mig och en nyfödd bäbbe, så lär jag få suga ur många nyfödda mammor.

Det blir så när man inte vet vad man ska säga, röka modersmjölk.

Vad ska man säga *facepalm*

• VitaMoln

Nej du frappa jag försökte bara på ett humoristiskt sätt belysa hur patetiskt ert argument om råmjölken är. Bara för att den bl a innehåller molekyler som binder t cannabinoidreceptorerna betyder det inte att det är ok att röka på som gravid. Det är olika saker, ja olika världar! Synd att ni är så spända. Men visst det här är väl tunga o allvarliga saker för er

• frappa
    VitaMoln skrev 2014-01-12 17:28:05 följande:
    Nej du frappa jag försökte bara på ett humoristiskt sätt belysa hur patetiskt ert argument om råmjölken är. Bara för att den bl a innehåller molekyler som binder t cannabinoidreceptorerna betyder det inte att det är ok att röka på som gravid. Det är olika saker, ja olika världar! Synd att ni är så spända. Men visst det här är väl tunga o allvarliga saker för er