• Pemberly

gravida efter ivf i december 2013

Är det några fler som blivit gravida efter ivf i december 2013 så kunde det vara kul att följas åt.

Jag själv satte in ett fryst embryo den 10/12 och plussade igår. Jag har sedan tidigare en son på drygt 3 år som vi fick via ivf och vi har gjort rätt många försök att få ett syskon till honom. Jag är jätteglad att det blev plus den här gången men också orolig eftersom min senaste graviditet blev missed abortion (i somras)

• Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013
  • L M B

Nu har vi varit på VUL och det visade ETT litet pickande hjärta. Förstår ännu inte att det är sant :)

• maria7701

Tyvärr fick vi se en tom hinnsäk på ultraljud. Det är svårt att förstå.
    Nu blir det blodprov flera gånger för att kolla om embryot har försvunnit eller finns i en äggledare någonstans. Det känns så himla orättvist.

• Sirian
    L M B skrev 2014-01-21 11:43:37 följande:
    Nu har vi varit på VUL och det visade ETT litet pickande hjärta. Förstår ännu inte att det är sant :)

Åh vad härligt {#emotions_dlg.flower}!
  • Sirian
    maria7701 skrev 2014-01-21 13:13:06 följande:
    Nu blir det blodprov flera gånger för att kolla om embryot har försvunnit eller finns i en äggledare någonstans. Det känns så himla orättvist.

Beklagar verkligen, vad ledsamt =(.
  • Pemberly
    maria7701 skrev 2014-01-21 13:13:06 följande:
    Usch så jobbigt besked för dig Maria7701. Det är verkligen hemskt när en efterlängtad graviditet inte går som den ska
  • Trollet79

Åh, Maria7701!Rynkar på näsan Usch, jag vet precis hur det känns! Fy, vad tråkigt! Hoppas att det inte är utomkveds och jag håller tummarna hårt för att du ska lyckas nästa gång! Kram

Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013