Vecka 9+4 idag och illamåendet är konstant, men jag är så glad att jag ändå går runt och fånler mest hela dagarna
. Inskrivningen och KUB närmar sig och jag har stått still i vikt senaste veckan, känns bra att jag inte tappat ännu mer för jag är väldigt tunn vid det här laget och jag ska ju trots allt förhoppningsvis bära två barn i nästan 30 veckor till!
Ser fram emot att berätta om graviditeten för nära och kära, samtidigt som jag vill behålla den här hemligheten för mig själv några veckor till. Efter KUB ska de allra närmaste få veta, sen blir det till att berätta för arbetsgivaren. Det ser jag mindre fram emot, eftersom det har varit kaosartat ett tag på jobbet och jag har ett relativt stort personalansvar. Eftersom jag väntar enäggstvillingar kommer jag med största sannolikhet bli sjukskriven förr eller senare och jag hoppas på senare. Har svårt att föreställa mig själv sitta hemma och se på förmiddags-TV, vill gärna ha många bollar i luften. Passar nog bra när man ska ha två bebisar samtidigt
.
Hur mår ni andra?