• Pemberly

gravida efter ivf i december 2013

Är det några fler som blivit gravida efter ivf i december 2013 så kunde det vara kul att följas åt.

Jag själv satte in ett fryst embryo den 10/12 och plussade igår. Jag har sedan tidigare en son på drygt 3 år som vi fick via ivf och vi har gjort rätt många försök att få ett syskon till honom. Jag är jätteglad att det blev plus den här gången men också orolig eftersom min senaste graviditet blev missed abortion (i somras)

• Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013
  • Sirian
    Coors skrev 2014-01-21 21:10:38 följande:
    Vi var på vul idag och allt såg bra ut! Är i vecka 9 8+0 precis som vi räknat ut. Nu kan man pusta ut lite... Ska ringa barnmorskan imon för inskrivning. =)

Härligt!
  • Sunboost
    Coors skrev 2014-01-21 21:10:38 följande:

Vi var på vul idag och allt såg bra ut! Är i vecka 9 8+0 precis som vi räknat ut. Nu kan man pusta ut lite... Ska ringa barnmorskan imon för inskrivning. =)

Grattis Coors! Förstår din känsla...
  • Sunboost

Idag har vi äntligen varit på vul och allt såg bra ut. Vi hade ett litet liv därinne, 19mm och ett tydligt tickande hjärta, världens sötaste såklart! Visade att vi är i vecka 9, 8+3, precis som beräknat. Lyckorus idag!!

• L M B

Grattis coors och sunboost!
    Visst är det underbart att se den lilla. Blir lite verkligare att det växer nått där inne. :)

• maria7701

Grattis Coors och Sunboost!!!

Fick höra idag att min hcg är som det ska. Ska veta mer nu på måndag med nästa blodprov och vul.

• Trollet79

Vilka är det som har kvar första VULet nu? Jag är i v. 7+6 idag och har VUL den 28e, på tisdag. Är väldigt nervös, men känner mig ändå något mer hoppfull än förut eftersom jag har mått rejält illa till och från.
    Det är lite bättre med illamåendet nu, men går ändå runt de flesta dagar med illamående mest hela tiden, även om det inte är så farligt så att jag inte lyckas dölja det. Någon mer som fortfarande mår illa? Eller vad har ni för symtom?

• nonnitott

Idag går jag in i vecka 10 (9+0) :) bara två veckor kvar till den magiska v12!!!

Trollet: jag har gjort VUL, o mår bättre nu, inte lika illa mest när jag är hungrig!

Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013