F89 skrev 2013-10-24 18:09:19 följande:
AngelandDevil: 17 dagar sen skrapning. Nu är det svårt att se strecket på graviditetstesten så jag hoppas och tror att kroppen bör kunna sätta igång ÄL snart : )
Hur går det för dig?
Vad skönt att det går åt rätt riktning. För varje dag är det en dag närmare!
Här har vi sagt att vi ska börja försöka snart igen. Fick ju missfall i augusti och har haft uppehåll med bebisverkstaden nu. Jag har snart ÄL här och visst har vi sexat idag men vi kör när lusten finns, ingen press och stress, så får det bli som det blir. Jag har fortfarande inte jätte bråttom och det känns skönt att ta det lite som det kommer än så länge.
Solros78 skrev 2013-10-24 19:46:11 följande:
Jag fick mens 12 oktober. Mina cykler brukar vara runt 24-25 dagar. Nu kämpar jag på med både ältester och sex varannan dag, rätt kämpigt bådadera tycker jag...
Hur kommer det sig att du kör båda? Skulle det kännas lättare om du bara skippa ältesterna och körde sex varannan dag? Det låter tufft i alla fall! Hoppas du har din ÄL snart.
SaandraR skrev 2013-10-24 19:50:53 följande:
Tack så mycket! Ja man kan ju alltid hoppas . Är fortfarande ledsen sen missfallet men för mig känns det som att det ända som kan hjälpa är att bli gravid igen..hur mår du nu då?
Jag har ju fått några månader nu (sen augusti) att bearbeta det hela. För mig var det att ta en paus som kändes lättast. Det är ju så olika! Nu tänker jag inte på det med sorg överhuvudtaget i alla fall och det är väldigt skönt. Det blev som det blev av en anledning tror jag.
Hoppas sorgen lägger sig för dig och att du snart får en ny graviditet att se fram emot!
RåttanRat skrev 2013-10-24 19:59:36 följande:
Jag hänger gärna på här, eller smygläser gärna iaf :)
Jag fick mf 21/8 i vecka 7, blödde mindre än en mens och hade mindre ont, jag som trodde mf alltid gjorde jätteont, så lite visste jag! Jag hade ÄL 23 dagar efter missfallet startade och två veckor senare kom mensen. Jag har bim imorgon. Jag hade visst svamlat ihop det lite eftersom jag var tvärsäker på att bim var förra fredagen och jag har gått omkring och känt mig gravid men fått negativt på tester, och så hade jag bara räknat fel.. Men vi får se! Har haft ganska mycket molvärk och illamående, hoppas jag inte bara inbillar mig.
Med dottern plussade jag på bim-5 men fått negativt nu på bim-3, så vi får väl se :)
Välkommen! Spännande med BIM snart. Håller tummarna för dig! När planerar du att testa nästa gång eller du kanske redan vet "svaret"?
Movieprincess skrev 2013-10-25 14:14:31 följande:
Alltså jag blir knäpp på min kropp! Fick mens drygt en månad efter missfallet och hade det i 14 dagar (!!) Sen efter en vecka så började jag blöda lite, lite. Har hållit i en vecka nu och jag blöder lite mellan kl 13 och 15 varje dag! Vad är det som händer?? Blir så himla deppig av detta...
Ush det låter inte som något roligt...
Har du ringt till barnmorskan eller gyn? Det låter nästan som det är värt att kolla upp?