SaandraR skrev 2013-10-22 11:10:27 följande:
Jag fick full stegring på äl test igår, idag är det svagare igen..så nu blir det lång väntan på bim..
Härligt att ni är på ett nytt försök nu! Lite som ett nytt kapitel och ett sätt att komma framåt. Men ja väntan mellan ÄL och BIM tycker jag själv är den allra segaste!
Solros78 skrev 2013-10-22 12:23:31 följande:
Jag väntar på min äl, blir verkligen dyster om den inte kommer. Haft en mens om än lite konstig efter missfallet.
När hade du mensen ungefär? Och hur har dina cykler sätt ut innan? Använder ni er av ÄL-tester, regelbundet sex under hela cykeln eller annan "metod"?
F89 skrev 2013-10-22 13:18:14 följande:
Jag väntar också på ÄL. Den borde varit igår om min cykel hade varit som innan missfallet och om man kan räkna skrapningen som mens men ingen ÄL i sikte.
Det blir till att ha sex varannan dag nu (så länge det känns ok) så vi har chans på ÄL ändå och så hoppas jag på utslag på ÄL-testen snart : )
Det låter som en bra plan. Vi körde sex varannan dag när vi fick till sonen så det funkade ju bra då i alla fall. Fast var ganska less på sex när ÄL var över, haha.
Hur långt tid har det gått nu sedan skrapningen? För mig skötte ju kroppen det hela genom att blöda ut och när jag slutat blöda kom mensen ungefär 1,5 vecka senare. Jag tyckte i och för sig att det var skönt att mensen kom, trots att jag blött den större delen av cykeln, det var en bekräftelse för mig att kroppen var igång igen. Min nästkommande cykel efter mensen verkade ha en ÄL i alla fall.