• SaandraR

Följas åt till ny graviditet efter missfall?

Hoppar in här..vart på sjukhuset idag och fått tabletter för att få igång missfallet.. :(

Skulle va i v.10 men visade sig att det slutat växa i vecka 6 ungefär..

Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och är rädd för vad som kommer hända.. Har mensvärk och börjat blöda litegrann..

Livet är så orättvist!

• SaandraR

Vakna nyss av en hemsk mensvärk :( en vecka sen jag tog cytotec nu. Vad kan det betyda :/

• SaandraR
    Movieprincess skrev 2013-09-12 11:39:54 följande:
    Hade du slutat blöda? Jag gissar på att det är kroppen som håller på å "rättar" till. 

?Liam 080314 ? liamojag.blogg.se ?Tuva 100416?
    Nej det har jag inte och det är även lite ökad blödning idag..:/ Aja ska på återbesök kl tre så får se då om det kan va så att allt inte har kommit ut..
  • SaandraR

Jahopp blir en till omgång med cytotec för mig då det fanns lite rester kvar :/ kommer detta nånsin ta slut..vill bara gå vidare!

• SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-12 20:51:55 följande:
    Fy vad jobbigt! :( det räcker ju med att få mf men inte kul när det är så långdraget! Får hoppas att det kommer ut ordentligt nu!
    Ne usch det är jobbigt :( ja annars blir det skrapning..vill inte!
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-13 13:57:35 följande:
    Men om det blir skrapning så får du väl försöka ställa in dig på att det går bra. Många slutar ju blöda ganska fort efteråt så det är ju bättre än att det blir ännu mer långdraget! Håller tummarna för dig!
    Ja det är sant..fy vad ont jag hade igårkväll/natt efter tabletterna..krampa i hela livmodern ..men men nu hoppas jag att allt har kommit ut iaf.
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-14 11:39:42 följande:
    Usch, hoppas verkligen det! :/ När ska du på återbesök?
    På torsdag nästa vecka.
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-14 11:39:42 följande:
    Usch, hoppas verkligen det! :/ När ska du på återbesök?
    Vet du om det är normalt att ha mensvärk dagar efter man tagit cytotec? Gör rätt ont idag och blöder mer också..kan det va för att allt inte kommit ut?
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-17 12:40:31 följande:
    Hur har det gått för dig, har du fortfarande ont? Hoppas du mår bättre!
    Ja hade så ont så jag låg o vred mig i sängen igårkväll..men det har kommit ut massor mer så förhoppningsvis slipper jag skrapning. Kvinnokliniken ska ringa upp mig sen också, ska fråga om jag kan få mer smärtstillande för Alvedon hjälper ingenting..
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-09-17 12:57:24 följande:
    Usch! Men skönt om du slipper skrapningen! Man vill ju bara få det klart så att man kan börja om...
    Jaa precis:).. Hoppas på ett plus till jul iaf!
Svar på tråden Följas åt till ny graviditet efter missfall?