• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • miss westerlund
    Pixx skrev 2013-07-23 20:58:09 följande:
    Mamma tycker lillan ska komma den 30 så att hon "slipper" fylla år :) lägga över fokusen kalla hon nog det. jag har rejäl överskottsenergi och så måste man vila :/ så vi kör varannan dag som gör vi något, handla, tur i skogen, iväg hos vänner osv och varannan dag så gör vi inget. O försöker få in 1-2 timmars vila varje dag. Jag vaggar knappt när jag går heller så undrar om BM har fel om min bf :P

Haha, ja bra att flytta fokus min systerdotter är bara 5 år yngre än mig så hon bryr sig nog inte heller om det skulle bli samma dag. Bra med lite Vila mellan varven också jag har mina stora barn varannan vecka så det blir lite mer intensivt då. Eller ja, sängen byts ut mot en Baden -baden stol och värktabletter :p är det ditt första barn?
  • miss westerlund
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:
    Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)

Åh så underbart! Lycka till!
  • Casslo08

Tack för alla lyckönskningar tjejer! Jag känner mig ivrig och glad och jag gissar också på att det blir dåligt med sömn inatt :) Känns overkligt att vi snart får möta lillebror,så otroligt mysigt det ska bli.

• kampfisken
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:
    Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)

Lycka till!
    besök gärna min blogg. kampfisken.bloggplatsen.se/
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 21:47:02 följande:
    Tack för alla lyckönskningar tjejer! Jag känner mig ivrig och glad och jag gissar också på att det blir dåligt med sömn inatt :) Känns overkligt att vi snart får möta lillebror,så otroligt mysigt det ska bli.
    Jag är så avis! ;) Vill också träffa min lille kille nu! 
  • Casslo08
    carro93 skrev 2013-07-24 21:58:16 följande:
    Jag är så avis! ;) Vill också träffa min lille kille nu! 
    Det förstår jag verrkligen. När har du bf?
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 22:02:39 följande:
    Det förstår jag verrkligen. När har du bf?
    10 augusti så 17 dagar kvar ;) Hoppas att det inte blir mer än 17 dagar..
  • plussa

En "liten" tös på strax över 4 kg föddes idag kl 17.17. Den uppskattade vikten stämde precis i v 36+6! Det gick i en rasande fart. Tog hål på hinnorna kl 15.15 var då öppen 3 och lite av tappen kvar. Sen var det bara värkar!

Lycka till alla andra!

• plussa

En "liten" tös på strax över 4 kg föddes idag kl 17.17. Den uppskattade vikten stämde precis i v 36+6! Det gick i en rasande fart. Tog hål på hinnorna kl 15.15 var då öppen 3 och lite av tappen kvar. Sen var det bara värkar!

Lycka till alla andra!

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?