• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • TheQueenMum

Nu har jag gått i veckor & bara längtat efter värkar, smärta, ja tecken överhuvudtaget Tungan ute 
    Men så igårkväll infann sig en märklig känsla!! JAG VILL INTE LÄNGRE.... Vill sova, vill busa med sonen, vill göra allt som inte har med smärta att göra Förvånad Så ni ska få se på F*n att de kommer igång nu när jag vill som minst...

Fler som känner igen sig??

Gravid Vill att storken skall komma istället hihi....  

• Piff4

Idag har jag varit hos bm, tappen är inte mogen :/ men hon försökte reta igång det. Händer det inget innan måndag så ska jag dit igen för en ny retning. Känns inte som om något kommer starta men man vet ju aldrig ;)

• jagvill85
    Piff4 skrev 2013-07-23 17:11:49 följande:
    Idag har jag varit hos bm, tappen är inte mogen :/ men hon försökte reta igång det. Händer det inget innan måndag så ska jag dit igen för en ny retning. Känns inte som om något kommer starta men man vet ju aldrig ;)

När har du bf?
  • Piff4

4/8, anledningen till Vf dom försöker reta igång det är för jag har svår foglossning och håller på att bryta ihop för jag inte orkar mer..

• miss westerlund
    Piff4 skrev 2013-07-23 17:21:02 följande:
    4/8, anledningen till Vf dom försöker reta igång det är för jag har svår foglossning och håller på att bryta ihop för jag inte orkar mer..

Känner likadant. Foglossningen håller på att bryta ner mig. Jag orkar inte ha så här ont nå mer. Har bf 7/8. Kanske ska höra med min barnmorska om hon kan försöka reta igång nåt. Är nog ett stort barn också så känner att det vore bra av flera orsaker.
  • Piff4

Miss westerlund: Här får dom inte göra det utan en läkares tillåtelse, vet inte om det är så i andra landsting också..

• miss westerlund

Får ringa och fråga kanske. Bor i norrbotten iaf. Foglossningen blir bara sämre för varje dag. En plåga att ta sig ur sängen varje gång man måste kissa. Vilket ju inte är så sällan :/

• Piff4

Käkar du några värktabletter? Jag äter Citodon, hjälper inte så jätte mkt mot smärtan men jag blir så trött av dom så jag kan sova lite iaf. Sen använder jag kryckor det lilla jag är uppe, så det är också att rekommendera om du inte redan har det.

• jagvill85
    Piff4 skrev 2013-07-23 17:21:02 följande:
    Läste just att du igår skrivit att du har bf 4/8 Hoppas för din och miss westerlunds skull att det blir av snart! Låter jobbigt med sådär illa foglossning! 
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?