• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Pixx

Grattis till er som fått era små sötnosar :) det rullar ju på här

vet inte om min slempropp börjar lossna, på beskrivningen o de bilder man sett ser de typ ut som det. Får se vad som händer :)

• jagvill85

Grattis till er som fått era efterlängtade!!!Glad

Bf imorgon, var på kontroll hos bm imorse och allt såg bra ut. Livmodertappen var utplånad och så pass öppen att hon kunde känna bebis huvud Glad Hon gjorde en hinnsvepning så hoppas det sätter fart på saker och ting! Annars ny koll om en vecka och igångsättning om 9 dagar...skönt att se målet!
    Hon uppskattade bebis till ca 3.2kg nu så det känns bra att ha lite koll eftersom jag inte hade fått nån uppskattad födelsevikt. Liten bebis för de 16-17kg (53->70)jag gått upp! Trots detta får jag ofta kommentarer om  i hur bra form jag är så vet inte var dessa kilon har satt sig riktigt? Huvudsaken bebis mår bra, kilona kan man väl gå ner sen! 
    Usch vilket långt egocentrerat inläggTungan ute Hur går det för er andra??? 

• isolde 79

Grattis till er som fått sina bebisar!! Underbart :) Fick idag ett "senast-datum" för igångsättning, om den inte kommer innan. Så senast 5/8 vet vi att det sker :)

• CupcakeDream

Jagvill85: är det rutin att dom kollar tappen osv på de sista kontrollerna? Även uppskattar vikt? Jag tycker man har ingen koll alls själv:)

• carro93
    Elas skrev 2013-07-26 23:43:16 följande:
    Här har det börjat göra riktigt ont!
    Värkar? :)
  • Elas

Ja.. Men nu har det avtagit efter ett gäng vankande fram å tillbaka i sovrummet samt ett toalett besök där jag fick värkar i samband när jag gjorde nr 2 (var INTE hård i magen kan jag lova).
    Ursäkta äckel-infon!

• carro93
    Elas skrev 2013-07-27 00:03:12 följande:
    Ja.. Men nu har det avtagit efter ett gäng vankande fram å tillbaka i sovrummet samt ett toalett besök där jag fick värkar i samband när jag gjorde nr 2 (var INTE hård i magen kan jag lova).
    Ursäkta äckel-infon!
    Kanske är något på gång då! :)
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?