• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • CupcakeDream

Man måste väl lita på bm att dom vet vad dom gör! Jag blir sur nu när det ska spridas oro! Jag tänker fan inte tänka på sån skit! Sorry :)

• Casslo08

Bara för att kapa av den dåliga stämningen i tråden som spred sig som en löpeld, vill jag bara meddela att from imorgon är det 2 dagar till mitt planerade snitt. Snart har vi lillebror hos oss :)

• Piff4

Åh, va spännande Casslo08! Jag längtar så mkt efter min plutt nu, bf 4/8 så hoppas han inte dröjer för länge.

• Casslo08
    Piff4 skrev 2013-07-22 22:50:39 följande:
    Åh, va spännande Casslo08! Jag längtar så mkt efter min plutt nu, bf 4/8 så hoppas han inte dröjer för länge.
    Ja,nu längtar man :) Men då har du inte så länge kvar förhoppningsvis!
  • CupcakeDream

Det var inte meningen att bli arg! :) jag vill att vi ska tänka positivt för då kommer allt gå så bra!

Va roligt för dig casslo08 , vilken känsla ! Har du gjort ks förut?

• Casslo08
    CupcakeDream skrev 2013-07-22 23:36:29 följande:
    Det var inte meningen att bli arg! :) jag vill att vi ska tänka positivt för då kommer allt gå så bra!

Va roligt för dig casslo08 , vilken känsla ! Har du gjort ks förut?

Det var absolut inte du som spred den dåliga stämningen. Vi vet alla vem det var ;)

Ja,jag har varit med om ett akut ks men eftersom detta är planerat tror jag det blir helt annorlunda :)

• m00min

Jag längtar så enormt efter bebis hade inatt igen regelbundna. Ganska sjuka sammandragningar. Har ny läkarträff på torsdag ang förlossningsplanering och stort barn. Hoppas innerligt att bebisen inte blivit för stor så att han kan födas vaginalt.

Har annars nu igen mjölkfläckar på nattlinnet. Kroppen gör sig redo Kom uuut bebis så vi får träffa dig!

• jagvill85

And the royal baby is born Kan inte vårabebisar också komma snart! Har bf på lördag och tycker det börjar kãnnas segt! Har haft mycket sd sen vecka 28 o en kort tapp och i vecka 36 sa bm att hon tvivlar att jag går över tiden men just nu kãnns det som om jag kommer att bli igångsatt v.42! Tycker det är nästan mer mentalt tungt än fysiskt...fast magen fortsätter nog vãxa så de knakar o tycker att alla glor ögonen ur sig på stranden när jag åker och badar. Lyckans dig Cassie08 snart har du bebis hos dig

• Fransa

Har haft värkar var 6:e minut sedan typ niotiden igårkväll. De senaste timmarna har de dock kommit glesare (typ var 10:e minut), men är sjukt mkt starkare! Vet inte om jag ska tolka det som positivt eller negativt..? Jag menar, det blir ju längre från de tre värkarna på tio min, men de ökar i styrka..?

• jagvill85
    Fransa skrev 2013-07-23 07:50:34 följande:
    Har haft värkar var 6:e minut sedan typ niotiden igårkväll. De senaste timmarna har de dock kommit glesare (typ var 10:e minut), men är sjukt mkt starkare! Vet inte om jag ska tolka det som positivt eller negativt..? Jag menar, det blir ju längre från de tre värkarna på tio min, men de ökar i styrka..?
    Så länge de inte avtar utan ökar i styrka är det nog bara positivt!
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?