• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • september2012

Slemproppen gick vid fyratiden inatt och nu har jag haft regelbundna onda värkar sen kvart i sex.... Hur länge ska man vänta innan man åker in??

• carro93

Så spännande för er!! Jag vill också ha ut bebis, börjar bli aningen otålig :P 

Hur har era slemmisar sett ut, för er som det har gått på?

• TheQueenMum

Här é det lugnt än så läng, dock väldigt trött i hela kroppen, försöker att vila så mycket som möjligt ifall det skulle dra igång:) 

Roligt för er andra också :)

Carro93- Som ovan, en jätte snorbubba med brunröda strimmor i. Satt på toa "Nr 2 :P" När jag torkat mig sa det pluuup och pappret fastnade, jag fick liksom lirka ut den så slemmig & fast var den.

Ursäkta om det var för mycket hihi..

• carro93

Haha okej, låter "mysigt" :P Vill att den ska lossna så man vet att det händer saker, även fast jag vet att slempropp inte behöver betyda förlossning men iaf :)

• Casslo08

Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)

• carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:
    Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)
    Men så spännande! Du kommer knappast kunna sova inatt då gissar jag ;) Hur känner du dig? :D Lycka till!! 
  • hellof
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:

Va roligt då är det inte många timmar kvar innan du håller din lilla bebis i famnen... Mysigt!!!!
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?