• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Elas

1 dag till BF och hoppet är som bortblåst, varför kan det inte bara dra igång för? :(

• Sara 86
    Elas skrev 2013-07-28 11:49:11 följande:
    1 dag till BF och hoppet är som bortblåst, varför kan det inte bara dra igång för? :(
    Har 3 dagar kvar å jag känner som dig.. Haft värkar i 24 h men sen försvann dem totalt o känner nu ingenting :/

Hoppas att det drar igång snart för dig!
  • Autumnleaf76

Elas: Känner detsamma :( Bf på fredag och jag känner ingenting som tyder på att det kan vara på gång :( Jobbig väntan i en jobbig värme :(

• CupcakeDream

Nu känns det som att man inte kan bli mer gravid, det gör ont överallt och man börjar tappa tålamodet:) fan va jag längtar:)

• carro93
    CupcakeDream skrev 2013-07-28 21:37:11 följande:
    Nu känns det som att man inte kan bli mer gravid, det gör ont överallt och man börjar tappa tålamodet:) fan va jag längtar:)
    Ja tålamodet sjunger definitivt på sista versen! Kan de inte bara komma ut nu??
  • m00min

Jess gott folk! Idag skall här födas barn! Igångsättning om en och en halv timme

• m00min
    september2012 skrev 2013-07-29 05:31:55 följande:
    M00min: åh va kul, lycka till.

Tack!
  • hellof
    m00min skrev 2013-07-29 05:27:10 följande:
    Jess gott folk! Idag skall här födas barn! Igångsättning om en och en halv timme

Åh va mysigt med bebis, hoppas allt går bra!
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?