• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93
    CupcakeDream skrev 2013-08-03 23:25:09 följande:
    Casslo var är du?:(
    Undrar också.. börjar nästan bli lite orolig? :( 
  • hellof

Igår kväll gick proppen, kom massor av tjockt sammanhängande slem! Dock inget blod i, bara genomskinligt... Så nu väntar vi ännu mer på att det ska dra igång.. Lite molvärk har jag haft inatt och sammandragningar som ej gör ont! Denna väntan!

• Autumnleaf76

Cupcakedream: Ska ringa läkaren på måndag. Måste få hjälp :( Känns som det bara blir värre och värre. Har inte sovit mycket alls inatt pga denna smärta. Vill verkligen slippa detta men så länge som bebis är kvar kvarstår trycket o problemet.

Kan man bli igångsatt tidigare tro pga hemorrojder?

Bf +2 idag :(

• hellof

Det som kom igår var nog nåt förslem till proppen, för imorse kom den riktiga proppen. Ingen tvekan alls, extremt slemmig och blodblandad...

• Piff4

Bf här idag, men ingen bebis på g än :/ är så trött på att vara gravid nu!

• JuliaH

När har alla BF? Har bara stickningar/ilningar långt ner än så länge...

BF 10 aug 2013
  • Elas

BF + 6 idag och EN riktig värk inatt, EN!!!??
    Hur ska man tolka det??? :(

• carro93

Det verkar ju som att det är på gång för många av er även fast det går sakta men säkert framåt ;) Jag har BF om 6 dagar och jag känner inte nånting alls.. :( Ingen slempropp inga värkar, ingenting!!! 

• hellof

Bf idag, som jag skrivit innan gick proppen imorse och under dagen idag har jag haft sammandragningar/värk i nedre delen av magen lite då o då..

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?