• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93
    Bebbe3 skrev 2013-08-06 11:25:49 följande:
    Igår 09.23 kom min lilla Elias :) 4316 tung och 51 cm lång ren kärlek :)
    Grattis till pojken! :) 
  • Elas

Grattis till alla bebisar i tråden :)

Uppdatering:

Efter MVC besöket fick jag idag reda på att bebisen nu är fixerad!
    BM trodde jag skulle föda när som helst och om inte så blir det igångsättning på Tisdag.
    Fick stränga årder att vila, vila, vila å inte springa runt å trötta ut mig..
    Så nu har jag varit iväg till en kompis och lånat en hel box med Sex and the city, får vi se om det är något å ha!

• carro93
    jagvill85 skrev 2013-08-06 14:25:40 följande:
    I natt föddes vår lille Lukas
    Grattis! :) 
  • Pixx

Efter 29 timmar med värkar åkte vi in i måndags och jag var öppen 0 (!!!) cm vid kontrollen runt 10 tiden. Pratade med läkaren (då låg värkarna med 4 - 6 min mellanrum) o skulle äta lite o gå en promenad så skulle hon avgöra om vilken "sovmedicin" jag skulle få. Klockan 14 blev jag inskriven för jag var öppen 5-6 cm (o tackar verkligen för lustgasen jag äntligen fick).

5 timmar senare kom Zoe, 2995 o 50 lång :) (med armarna i kors vid halsen o handflatorna mot kinderna kom hon till världen, första gången BM:arna o läkaren sett det)

grattis till er andra som med fått :)

• CatEyes

Fick också bebis i söndags 4/8, stor pojke som vägde 5,200 kg och var 55 cm lång. Förlossningen var en katastrof för både bebis om mig men nu mår vi bra fast är fortfarande inlagda.

Grattis till alla andra som också har fått sin bebis :)

• miss westerlund

Grattis till alla bäbisar Är på bf idag och ingen parvel i sikte. H*n har nog missuppfattat det här med att det är tredje barnet och då ska man ju inte gå över tiden :P Är lite skraj också över hur stor h*n ska hinna bli innan det är dags att komma ut.

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?