• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • isolde 79

Thequeenmom: OJ!! Det lät oerhört dramatiskt, att det gick undan så..!! Grattis BF+1 och inga känningar. Cyklade idag tillochmed. Mannen och jag är mest sociala med andra människor nu, känns elektriskt i luften och vi kan inte prata om nåt annat o bara slappna av. Lustigt nog!

• carro93
    TheQueenMum skrev 2013-07-29 16:54:07 följande:
    Heej på er!!!!

Fredag natten till lördagen kom vår lille Milton till världen... <3
    Han hade bråttom och gjorde en storslagen entré hemma i HALLEN  :)
    Efter mycket om o men så mår vi nu bra och é hemma :)

Kram till er  

Haha oj han måste verkligen ha haft bråttom ut till mamma och pappa :) Skönt att allt gick bra ändå! 

Grattis!!

• CatEyes

Länge sedan jag skrev här.. Grattis till alla som har fått sin bebis

Jag har BF på måndag 5/8 och är jätte trött på att vara gravid Bebis är fixerad sedan två veckor men har inga känningar på att det snart sätter igång, bara massa flytningar (väldigt mycket)

Hur går det för er andra?

• Piff4

Jag har bf på söndag, inga känningar här heller :( även jag har massor och då menar jag massor med flytningar, inte så mysigt! Vill att bebisen ska komma nu, är så trött på att vara gravid!

• Pixx
    Autumnleaf76 skrev 2013-08-01 16:07:27 följande:
    Bf imorgon och inga känningar alls :( Har fått hemska hemorrojder så just nu är jag LESS!!

Testa med ac3 och se om det hjälper :)

- - - - -

bf den 7/8 här, ont i skinkorna (på nått konstigtsätt) när jag ligger ner, riktigt jobbigt. Slemmisen "gick" i fredags o några kraftigare sd på nätterna o stenhård mage med jämna mellanrum o äter ofta känns det som annars lugnt här. Den lilla får gärna komma nu, nattens toabesök med en timmes mellanrum fick mig att inse att jag ÄR redo för bebisen nu! :)
  • hellof

Idag har jag kännt en massa tryck neråt, känns som en boll mellan benen som trycker neråt.. Så bebisen har nog tryckt sig en bit neråt... Har även ilningar/stickningar neråt och en del sammandragningar, gör ej ont! Hoppas på att lilleman vill ut snart.. :)

• Sara 86

BF +2 idag, inte känt av ngt på 48 tim, jo bebis men inget annat. Men imorse kom hela slemproppen typ och det molar och värker mer och mer och trycker på neråt. Men vet ju att det kan ta ett tag till innan ngt händer men jag hoppas det har varit lugnet före stormen och att det nu börjar :)

• CatEyes

Kikar in lite snabbt... Har blivit inlagd pga havandeskapsförgiftning, upptäcktes idag hos barnmorskan. Hade 3+ äggvita i urinen och högt blodtryck.

Har gjort ultraljud och bebisen beräknas väga 4,700!!! Är livrädd nu!!

Imorgon får jag veta om de sätter igång mig eller inte men barnmorskan trodde att det var det bästa med tanke på hur stor bebisen. Hon försökte göra hinsveppning men det var lite svårt, så det är bara att vänta nu

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?