• Sara 86

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Hoppar in här, har BF 31/7, väntar mitt 2:a barn som även denna gången är en pojke :)

• Sara 86

Med risk för att låta hemsk men måste få klaga lite. Har bf om 10 dagar nu och många i min omgivning som skulle haft i samma veva som mig har fått sina de senaste 2 dagarna, behöver jag säga att jag är lite små bitter :/ Är självklart jätte glad för deras skull men hade önskat att min lille kunde liksom sätta fart lite, med min andre son så kände jag av mkt mer förvärkar och allt det där.. denna gången inget :/ 

Tips på att få igång det?? (vet att han kommer när han är redo men önska och testa kna man ju) :) 

• Sara 86

v39+2 nu, efter att ha haft värkar 2 kvällar i rad och lite in på natten  samt svettningar av att bara sitta som sen avtagit så sitter jag här nu med rejäl mensvärk och jätte svettningar igen utan att göra ngt..samt magknip och kass mage..Hoppas så att det är ngt på G nu.  

Grattis till er som fått era små redan :) 

• Sara 86
    Elas skrev 2013-07-28 11:49:11 följande:
    1 dag till BF och hoppet är som bortblåst, varför kan det inte bara dra igång för? :(
    Har 3 dagar kvar å jag känner som dig.. Haft värkar i 24 h men sen försvann dem totalt o känner nu ingenting :/

Hoppas att det drar igång snart för dig!
  • Sara 86
    jagvill85 skrev 2013-07-29 09:58:02 följande:
    Håller sååå med alla här i tråden nu!! Snälla bebisar kom uut nuuu!

Hade BF i lördags men nada! Är redan lite öppen, slemproppen gick igår och har värkar mellan varven men bebis verkar tycka det är skönare att bada i fostervattnet än att komma ut o svettas i sommarvärmen Tungan ute
    Åh vad drygt för dig :/ Ja dem trivs nog bättre där inne ( klandrar dem faktiskt inte, denna värmen är inte rolig när man är höggravid :P ) Men det är dax nu och göra entre :D
  • Sara 86

BF +2 idag, inte känt av ngt på 48 tim, jo bebis men inget annat. Men imorse kom hela slemproppen typ och det molar och värker mer och mer och trycker på neråt. Men vet ju att det kan ta ett tag till innan ngt händer men jag hoppas det har varit lugnet före stormen och att det nu börjar :)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?