Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Hoppar in här, har BF 31/7, väntar mitt 2:a barn som även denna gången är en pojke :)
Hoppar in här, har BF 31/7, väntar mitt 2:a barn som även denna gången är en pojke :)
Med risk för att låta hemsk men måste få klaga lite. Har bf om 10 dagar nu och många i min omgivning som skulle haft i samma veva som mig har fått sina de senaste 2 dagarna, behöver jag säga att jag är lite små bitter :/ Är självklart jätte glad för deras skull men hade önskat att min lille kunde liksom sätta fart lite, med min andre son så kände jag av mkt mer förvärkar och allt det där.. denna gången inget :/
Tips på att få igång det?? (vet att han kommer när han är redo men önska och testa kna man ju) :)
v39+2 nu, efter att ha haft värkar 2 kvällar i rad och lite in på natten samt svettningar av att bara sitta som sen avtagit så sitter jag här nu med rejäl mensvärk och jätte svettningar igen utan att göra ngt..samt magknip och kass mage..Hoppas så att det är ngt på G nu.
Grattis till er som fått era små redan :)
BF +2 idag, inte känt av ngt på 48 tim, jo bebis men inget annat. Men imorse kom hela slemproppen typ och det molar och värker mer och mer och trycker på neråt. Men vet ju att det kan ta ett tag till innan ngt händer men jag hoppas det har varit lugnet före stormen och att det nu börjar :)