• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Piff4

Autumnleaf76: har det som dig, foglossning som gör att jag inte kan röra mig många meter, använder kryckor det lilla jag är uppe.. Så här färdknäppas det inte heller. Jag har bf imorgon, men inga tecken på att bebisen vill komma ut :( hoppas din lilla vill titta ut snart :)

• Autumnleaf76

Just nu hoppas jag bebis stannar ett tag till i magen. Mannen har åkt på någon form av magsjuka :( Ångest!!!

• miss westerlund

Bf på onsdag här. Har haft ondare sammandragningar igårkväll i några timmar och även inatt. Fick sova 2 timmar. Har varit på dop idag å hoppas att det lilla jag hållt igång ska ge något nu. Lite blod har kommit i bindan men inget slemmigt så vet faktiskt inte om det har med slemproppen att göra. Antar det iaf. Känner också igen mig angående foglossning. Kryckorna används flitigt just nu. Tycker det är dags för denna lilla parvel att komma ut nu.

• Autumnleaf76

Desperat. Någon som har eller haft hemorrojder? Håller på att bli tokig av smärtan. Har testat xyloproct o det hjälper inte alls. Tre vindruvsstora hemorrojder som gör såååå ont :(

• Pixx
    Autumnleaf76 skrev 2013-08-03 17:22:27 följande:
    Desperat. Någon som har eller haft hemorrojder? Håller på att bli tokig av smärtan. Har testat xyloproct o det hjälper inte alls. Tre vindruvsstora hemorrojder som gör såååå ont :(

Såg du inte mitt tips om ac3? :)
  • Pixx
    Autumnleaf76 skrev 2013-08-03 19:45:39 följande:
    Pixx: Missat det. Är det bättre än xyloproct? Salva?

Har bara testat ac3 så vet inte om den e bättre eller sämre men värt o testa: www.ac3comfort.se/ är deras hemsida, gravida o ammande får använda den ;)
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?