Inlägg från: CupcakeDream |Visa alla inlägg
  • CupcakeDream

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Hänger på här:) har bf 8/8 :) magen är stor och jag har börjat få halsbränna :( usch. Sover dåligt och vankar fram när jag går. Inga värkar dock! Bara sd tror jag . Vart ska ni föda? Jag ska föda på näl:)

• CupcakeDream

Oj det är ju snart blomsterblad! Får jag fråga varför det är ett planerat ks? Jag är lite nyfiken efter som jag är kort och min mamma födde alla oss barn genom ks.

• CupcakeDream

Var hos bm idag och bäbis hade lagt sig med huvudet neråt:) känns så otroligt spännande nu, speciellt när jag läser om er andra också :) v 35 här!

• CupcakeDream

Casslo08 : jag har precis som du ont i ljumskarna och det gör ont nästan vid alla rörelser och förflyttningar . Ja jag känner det med, kom nu bärfisen !!!!:)

• CupcakeDream

Moomin: så man jan styra själv om man ska få en liten eller stor bäbis beroende på hur mycket man går upp? Och vissa går upp 30 kg utan att ha vräkt och vissa knappt något och unnat sig gott. Jäkla dumskalle till doktor!

• CupcakeDream

Men du ska inte vara så orolig! Det finns massor som föder stora bäbisar varje dag! Spricka kan man ju göra ändå men bm brukar vara duktiga på att säga hur du ska krysta osv:) jag tror du klarar det jätte bra. Det är ju skit jobbigt för dig att oroa dig så! Min brors dotter vägde 5200 när hon föddes och det gick jätte bra! Stora barn är starka barn:)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?