• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Pixx

9 dagartill bf och min höft tar kål på mig :/ någon som har bra tips hur man kan göra? Har lagt en bit skumgummi i sängen där jag ligger men de hjälper inte så mycket.

• jagvill85
    m00min skrev 2013-07-29 05:27:10 följande:
    Jess gott folk! Idag skall här födas barn! Igångsättning om en och en halv timme
    Härligt! Lycka till

• jagvill85

Håller sååå med alla här i tråden nu!! Snälla bebisar kom uut nuuu!

Hade BF i lördags men nada! Är redan lite öppen, slemproppen gick igår och har värkar mellan varven men bebis verkar tycka det är skönare att bada i fostervattnet än att komma ut o svettas i sommarvärmen Tungan ute

• Sara 86
    jagvill85 skrev 2013-07-29 09:58:02 följande:
    Håller sååå med alla här i tråden nu!! Snälla bebisar kom uut nuuu!

Hade BF i lördags men nada! Är redan lite öppen, slemproppen gick igår och har värkar mellan varven men bebis verkar tycka det är skönare att bada i fostervattnet än att komma ut o svettas i sommarvärmen Tungan ute
    Åh vad drygt för dig :/ Ja dem trivs nog bättre där inne ( klandrar dem faktiskt inte, denna värmen är inte rolig när man är höggravid :P ) Men det är dax nu och göra entre :D
  • Autumnleaf76

Svag mensvärk som ligger och molar hela tiden, men inga sammandragningar eller onda förvärkar/värkar. Kan det ändå vara något på gång? Letar febrilt tecken då jag är less nu. Bf den 2/8.

• TheQueenMum

Heej på er!!!!

Fredag natten till lördagen kom vår lille Milton till världen... <3
    Han hade bråttom och gjorde en storslagen entré hemma i HALLEN  :)
    Efter mycket om o men så mår vi nu bra och é hemma :)

Kram till er  

• jagvill85
    TheQueenMum skrev 2013-07-29 16:54:07 följande:
    Heej på er!!!!

Fredag natten till lördagen kom vår lille Milton till världen... <3
    Han hade bråttom och gjorde en storslagen entré hemma i HALLEN  :)
    Efter mycket om o men så mår vi nu bra och é hemma :)

Kram till er  
    WOW! Grattis

• hellof
    TheQueenMum skrev 2013-07-29 16:54:07 följande:
    Heej på er!!!! Fredag natten till lördagen kom vår lille Milton till världen... <3 Han hade bråttom och gjorde en storslagen entré hemma i HALLEN  :) Efter mycket om o men så mår vi nu bra och é hemma :) Kram till er  

Grattis till killen:)
  • hellof
    Autumnleaf76 skrev 2013-07-29 16:39:49 följande:
    Svag mensvärk som ligger och molar hela tiden, men inga sammandragningar eller onda förvärkar/värkar. Kan det ändå vara något på gång? Letar febrilt tecken då jag är less nu. Bf den 2/8.

Lite så har jag också mensvärk som kommer o går för min del samt lite sammandragningar, mest nattetid! Hoppas så på att det är nåt på G snart, har BF 4/8... Så förr eller senare är det ju på G :)
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?