Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Hej tjejer! Jag hänger med här våra sista veckor, jag gick in i v 35 idag... BF 4/8
Hej tjejer! Jag hänger med här våra sista veckor, jag gick in i v 35 idag... BF 4/8
Jag är inte alls nervös, känner att det inte är någon idé att stressa upp mig över förlossningen nu... Vet ju ändå inte hur den blir:) min man är också lugn just nu men vi får väl se ju närmare vi kommer!
Min lille kille i magen har varit ganska lugn hela graviditeten, och är det fortfarande.. Vissa dagar är det mer rörelser än andra men så har det varit hela tiden ( min moderkaka är i framvägg, så började känna sparkar ganska sent... ) så jag är inte orolig över att han inte rör sig så mycket... Allt har sett bra ut hos bm :)
Sist jag var till bm kände hon hur lilleman låg där inne i magen, huvudet neråt men väldigt långt bak! Så låg han för 2 veckor sen också.. Nån som vet om det har nån betydelse för hur förlossningen blir, Hur fostret ligger där inne? Ska fråga när vi ska dit nästa gång.. Då ska vi prata om förlossningen och skriva in ev. Önskemål o dyligt i journalen ! Hoppas ni alla mår bra
Johanna85: hoppas eran bebis kommer ut snart så du kommer må bättre och få gosa med en liten skrutt:) jag har en månad kvar nu (4 augusti är han beräknad) så känns som det är ett tag kvar än, men längtar såååå...
Packade bbväskan idag, går in i vecka 37 imorgon så antagligen får väskan stå ett tag... Men man vet ju aldrig ;)