• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93
    CupcakeDream skrev 2013-07-28 01:04:21 följande:
    Hur går det för casslo?:)
    Jag undrar också det? :)
  • CupcakeDream

För hon skulle väl snittas eller var det igångsättning förra veckan ? Hört något efter de?

• carro93
    CupcakeDream skrev 2013-07-28 01:14:54 följande:
    För hon skulle väl snittas eller var det igångsättning förra veckan ? Hört något efter de?
    Ja snitt var det, det var väl iaf 3-4 dagar sen tror jag. Hoppas allt gick bra iaf! 
  • Carror

Min dotter väger 4,2 o e ca 51cm hon har 56 i storlek

• Fransa
    CupcakeDream skrev 2013-07-28 01:03:14 följande:
    FransA: grattis till ditt underverk!:) va har man för storlek på ett barn runt 4 kg?
    56 är lite stort och hittills har de 50-plagg hon har haft på sig varit väldigt olika.. Smurf-bodyn på bilden är på gränsen till stor, medan en annan body i samma storlek var på gränsen till liten. Eller, på gränsen till för kort iaf - hon har rätt lång överkropp Glad

Delvis kl:
    Tack för alla grattis!Skrattande
  • Bebbe3

Jag har bf 11 augusti men har fått snitt den 5 augusti :) kommer då få min bebis som jag längtar efter så himla mycket :D så om en vecka i morn får jag äntligen bebis på utsidan ist för insidan :D

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?